
У ньому наголошується, що зміна клімату, стихійні лиха, пандемія COVID-19 та геополітичні потрясіння все частіше порушують освітній процес у всьому світі. Ці зовнішні чинники призвели до закриття закладів освіти, їх руйнування, неодноразових перерв у навчанні. У цьому контексті перед системами освіти постають підвищені вимоги щодо забезпечення стійкості, підвищення ефективності державних витрат і усунення прогалин, які виникли у процесі навчання. Звіт висвітлює ключові освітні стратегії, які допомагають надолужити втрачені можливості навчання, а саме – стратегія адаптації та урахування індивідуальних потреб; збільшення часу навчання. У реалізації цих стратегій накопичений певний досвід та проведені додаткові дослідження їх ефективності й масштабування.
Детальніше: https://bit.ly/3pOPa5A [1], https://bit.ly/3oeLd9U [2], https://doi.org/10.1787/a69c5909-en [3]
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ОЕСР: КЛЮЧОВІ СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ НАВЧАННЯ