У монографії подано історико-педагогічне узагальнення науково-теоретичних підходів до процесу залучення осіб з обмеженими можливостями здоров’я у загальноосвітній простір; визначено понятійно-термінологічне поле інклюзивної освіти; проаналізовано міжнародне та українське законодавство стосовно навчання осіб з обмеженими можливостями здоров’я; відтворено генезис , визначено тенденції й розкрито проблеми становлення інклюзивної освіти в країнах Західної Європи та Північної Америки; розкрито особливості впровадження інклюзивного навчання в системі національної освіти; представлено теоретико-експериментальну модель інклюзивної освіти в Україні.
Адресовано фахівцям у галузі загальної і спеціальної педагогіки, науковцям і практикам, студентам педагогічних вузів, батькам.
В монографии представлены историко-педагогическое обобщение научно-теоретических подходов к процессу внедрения лиц с ограниченными возможностями здоровья в общеобразовательное пространство; определено понятийно-терминологическое поле инклюзивного образования; проанализированы международное и украинское законодательство касательно обучения лиц с ограниченными возможностями здоровья; воспроизведен генезис, определены тенденции и раскрыты проблемы становления инклюзивного образования в странах Западной Европы и Северной Америки; раскрыты особенности внедрения инклюзивного обучения в системе национального образования; представлено теоретико-экспериментальную модель инклюзивного образования в Украине.
Адресовано специалистам в области общей и специальной педагогики, ученым и практикам, студентам педагогических вузов, родителям.
The monograph presents the historical and pedagogical synthesis of scientific and theoretical approaches to the process of involving people with disabilities in the general education space; the conceptual-terminological field of inclusive education is defined; the international and Ukrainian legislation concerning training of people with disabilities is analyzed; the genesis has been restored, tendencies have been identified and problems of the formation of inclusive education in the countries of Western Europe and North America have been solved; features of introduction of inclusive education in the system of national education are revealed; The theoretical-experimental model of inclusive education in Ukraine is presented.
Addressed to specialists in the field of general and special pedagogy, scientists and practitioners, students of pedagogical universities, parents.
Article
Монографія
Рецензовано
Колупаєва А.А..
:
published. 2009-01-01;
НАПН України,
2109U000012