"Маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства"
Керівник роботи
Мельниченко С.В.,
Дата реєстрації
30-01-2015
Організація виконавець
Київський національний торговельно-економічний університет
Опис
Науково обґрунтовано умови впровадження маркетингових комунікацій у практику підприємств ресторанного господарства в умовах поглиблення інтеграційних процесів. Класифіковано детермінанти, що здійснюють вплив на склад та ефективність маркетингових комунікацій. Обґрунтовані стратегічні і поточні цілі, логіка і пріоритетні напрями реалізації основних маркетингових цілей підприємств ресторанного господарства у рамках формування маркетингових комунікацій.
Опис продукції
Науково обґрунтовано умови впровадження маркетингових комунікацій у практику підприємств ресторанного господарства в умовах поглиблення інтеграційних процесів. Класифіковано детермінанти, що здійснюють вплив на склад та ефективність маркетингових комунікацій. Обґрунтовані стратегічні і поточні цілі, логіка і пріоритетні напрями реалізації основних маркетингових цілей підприємств ресторанного господарства у рамках формування маркетингових комунікацій.
Керівник: Мельниченко С.В.. "Маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства".
Київський національний торговельно-економічний університет. № 0215U000221