Інформація
Реєстраційний номер
0220U102569, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Теорія і методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів
Керівник роботи
Євсюков Олександр Феліксович, Кандидат педагогічних наук
Дата реєстрації
26-03-2020
Організація виконавець
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Опис
Звіт про НДР: 87 с., 14 рис., 4 табл., 1 додаток, 118 джерел. Об`єкт дослідження – процес формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. Мета дослідження – визначення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка організаційно-педагогічних умов формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. Методи дослідження: - загальнонаукові: вивчення, аналіз, систематизація, порівняння та узагальнення наукової літератури з проблеми дослідження; - емпіричні: діагностичні (анкетування, ранжування, бесіди); обсерваційні (педагогічне спостереження, самоспостереження); прогностичні (моделювання системи формування інформаційної культури, експертна оцінка отриманих даних); - експериментальні: діагностуючий, констатуючий, формуючий етапи педагогічного експерименту; аналіз передового і масового педагогічного досвіду, аналіз результатів діяльності педагогів-новаторів; - статистична обробка експериментальних даних: з’ясування ефективності розробленої педагогічної технології. Встановлено, що на всіх етапах розвитку педагогіки вищої школи ця проблема були в центрі уваги педагогічної громадськості та державних органів влади. Визначено, що серед учених відсутнє однозначне тлумачення дефініцій таких понять, як «професійна компетентність», «педагогічна майстерність», «педагогічна компетентність», «дидактична компетентність». Нашими дослідженнями конкретизовано суть поняття «професійно-педагогічна компетентність». Стан процесу формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів представлено у вигляді моделі, яка відображає взаємодію основних блоків (методологічний; змістово-процесуальний; корегувально-результативний), унаочнює цей процес і є засобом дослідж
Опис продукції
Встановлено, що на всіх етапах розвитку педагогіки вищої школи ця проблема були в центрі уваги педагогічної громадськості та державних органів влади. Визначено, що серед учених відсутнє однозначне тлумачення дефініцій таких понять, як «професійна компетентність», «педагогічна майстерність», «педагогічна компетентність», «дидактична компетентність». Нашими дослідженнями конкретизовано суть поняття «професійно-педагогічна компетентність». Стан процесу формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів представлено у вигляді моделі, яка відображає взаємодію основних блоків (методологічний; змістово-процесуальний; корегувально-результативний), унаочнює цей процес і є засобом дослідження означеного феномену.