Інформація
Реєстраційний номер
0223U000810, , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Управління розвитком туристичної галузі України: соціально-економічний аспект
Керівник роботи
Кулиняк Ігор Ярославович, Кандидат економічних наук
Дата реєстрації
20-01-2023
Організація виконавець
Національний університет "Львівська політехніка"
Опис
Проаналізовано внутрішній туризм в Україні в умовах пандемії і наслідки впровадження карантинних заходів для світового і українського туристичного бізнесу. Проведено дослідження теоретичних та прикладних аспектів застосування технологій нейромаркетингу з метою впливу на прийняття рішень споживачів на ринку туристичних послуг через вплив на зорову, слухову, нюхову, смакову та дотикову сенсорні системи людини. За результатами соціологічного дослідження сформовано «сенсорний (нейро)» портрет уподобань туриста – жінки та чоловіка, який відображає ті сенсорні чуття туристів, вплив на які дозволить туристичним організаціям краще впливати на їхню поведінку, а також на емоції та враження. Проаналізовано розвиток світового та вітчизняного ринку кави як забезпечувального чинника формування дестинацій кавового туризму. Охарактеризовано особливості розвитку кавового туризму у Львові. Висвітлено теоретичні аспекти розвитку містичного туризму як виду «темного» туризму. Проаналізовано тенденції розвитку туризму у Львівській області та передумови розвитку містичного туризму; розроблено карту найбільш популярних «містичних» місць України та Львівської області. Виокремлено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози містичного туризму з подальшим формуванням стратегічних дій для туристичних фірм; запропоновано програму туру «Містика темної Львівщини» та обґрунтовано її економічну ефективність. Обґрунтовано інституційні умови підвищення ефективності соціально-економічного механізму державного управління туристично-рекреаційною сферою України. Побудовано механізм державного управління інвестуванням підприємств туристичної галузі на засадах кластеру і рекреаційного простору. Удосконалено комплексну модель активізації інвестиційних процесів у формуванні рекреаційного продукту-послуги з урахуванням наявного рекреаційного потенціалу території та особливостей споживчої поведінки населення залежно від рівня доходу сім’ї.