Information
Registration Number
0511U000349, Doctoral dissertation
Status
д.е.н.
Date
23-12-2009
popup.evolution
o
Title
International Marketing Strategies in Conditions of Globalization
Author
Korzh Maryna Volodymyrivna,
popup.head Makogon Yuriy Volodymyrovych
popup.opponent Новицький Валерій Євгенович
popup.opponent Михайлова Любов Іванівна
popup.opponent Чижиков Геннадій Дмитрович
Description
Об'єкт дослідження: процес формування і реалізації стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Метою дисертаційної роботи є розробка теретико-методологічних основ міжнародної маркетингової діяльності з викоританням стратегічного підходу і на цій основі - цілісної наукової концепції формування стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Методи дослідження: діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, індукції та дедукції, метод єдності історичного та логічного, структурно-функціональний метод, порівняльний та економіко-математичний методи, методи статистичного аналізу, систематизації. Теоретичні результати: полягають у системному удосконаленні теоретико-методологічних засад розвитку міжнародної маркетингової діяльності і концептуальному вирішенні проблеми формування стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобалізації. Практичні результати: полягають в тому, що науково-методологічні положення, висновки та практичні рекомендації дисертаційної роботи становлять наукове підґрунтя міжнародної маркетингової діяльності на глобальному, державному, галузевому та мікрорівні. Наукова новизна: вперше: розроблено концепцію формування стратегій міжнародного маркетингу в умовах глобалізації; запропоновано комплексний підхід до використання цінових стратегій міжнародного маркетингу; удосконалено: понятійно-категоріальний апарат міжнародного маркетингу; теоретико-методологічні підходи до дослідження міжнародних бізнес-процесів; науково-методологічні основи дослідження впливу глобалізації на розвиток світової економіки; організаційно-економічні засади міжнародної маркетингової діяльності; отримали подальшого розвитку: теорія глобалізації економіки за рахунок висунутої гіпотези щодо конвергенції технологій під впливом глобалізації; науково-методичний підхід до управління міжнародним маркетингом. Ступінь упровадження: Рекомендації та пропозиції, викладені в дисертації, впроваджено в практичній діяльності: на загальнодержавному рівні: Комітетом Верховної Ради України з питань податкової та митної політики; Всеукраїнською громадською організацією "Українська Асоціація маркетингу" (м. Київ); на регіональному рівні: Донецької обласної державної адміністрації; Донецької обласної ради ; Донецької торгово-промислової палати; Регіонального філіалу Національного інституту стратегічних досліджень у місті Донецьку; на місцевому рівні: Краматорської міської ради; Харцизької міської ради; на мікрорівні: ЗАТ "Новокраматорський машинобудівний завод" (м. Краматорськ); ВАТ "Маріупольський металургійний завод ім. Ілліча" (м. Маріуполь); ВАТ "Силур" (м. Харцизьк); ВАТ "Харцизький трубний завод" (м. Харцизьк); ВАТ Енергомашспецсталь (м. Краматорськ); ВАТ "Єнакіївський металургійний завод" (м. Єнакієве); Української академії інформатики (м. Київ), а також у навчальному процесі Донбаської державної машинобудівної академії МОН України (м. Краматорськ) та Донецького національного університету. Сфера використання: міжгалузева.
Registration Date
2009-12-23
popup.nrat_date
2020-04-04
search.subscribing
Updated: 2025-12-07
