Висвітлено історичний досвід та обгрунтовано методологічні засади використання мистецтва у розвитку людської індивідуальності. З’ясовано її філософську, естетичну, мистецтвознавчу, соціологічну, психологічну та педагогічну сутність. Проаналізовано методологічні підходи до розвитку індивідуальності педагога засобами мистецтва. Розкрито вплив педагогіки мистецтва на формування вчителя як „людини культури”.
Для науковців, аспірантів, докторантів, викладачів вищих педагогічних, мистецьких, технічних та сільськогосподарських навчальних закладів, де вивчаються психолого-педагогічні та суспільно-гуманітарні дисципліни; студентів спеціальності „Професійне навчання”; слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти; інженерно-педагогічних працівників; вчителів загальноосвітніх шкіл, усіх, хто цікавиться проблемами гуманізації педагогічної освіти.
Article
Монографія
Не рецензовано
Отич О.М..
:
published. 2008-01-01;
НАПН України,
2108U000009