У посібнику висвітлено підходи до надання різнопланової психолого - педагогічної допомоги дітям з аутизмом з огляду на дієвий науково доведений (передусім зарубіжний) досвід. Питання діагностики, корекційно - розвивального та навчального процесів розглянуто в контексті визначення професійних меж та чітких орієнтирів фахової роботи з дітьми цієї категорії, окреслення сукупності основних вимог, які пред’являють до обсягу, якості, порядку та умов здійснення кваліфікованої психолого - педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектра.
Посібник адресовано фахівцям психолого - педагогічного профілю, науковцям і практикам, викладачам, аспірантам, студентам факультетів за напрямом корекційна педагогіка та спеціальна психологія.
Article
Книга
Рецензовано
Скрипник Т. В..
:
published. 2013-01-01;
НАПН України,
2113U000067