Породжувальною клітинкою духовності особистості слід вважати цінність, внутрішній сенс якої визначає її вчинкові життя. Реалізація такого підходу пропонується за допомогою осмислення концептуальної моделі Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості. У цьому зв’язку слід використовувати психологічні орієнтири, які апелюють зростаючу особистість до свого внутрішнього світу, насичуючи його смислоціннісними імперативами. Така духовна робота розгортається на основі впровадження у виховний процес процесуальної компонентної моделі, що конкретизується в адекватних методах і технологіях. Вперше представлена патріотично-громадянська складові духовності особистості у науково доцільній послідовності виховних впливів.
Монографія адресована викладачам і студентам закладів вищої освіти, педагогам, методистам виховної роботи, усім, хто займається виховними проблемами.
Порождающейся клеточкой духовности личности следует считать ценность, внутренний смысл которой определяет ее поступки жизни. Реализация такого подхода предлагается с помощью осмысления концептуальной модели Я-центрованости в воспитании и духовном развитии личности. В этой связи следует использовать психологические ориентиры, которые апеллируют растущую личность к своему внутреннему миру, насыщая его смыслоценностными императивами. Такая духовная работа разворачивается на основе внедрения в воспитательный процесс процессуальной компонентной модели, которая конкретизируется в адекватных методах и технологиях. Впервые представлена патриотически гражданская составляющие духовности личности в научно целесообразной последовательности воспитательных воздействий.
Монография адресована преподавателям и студентам высших учебных заведений, педагогам, методистам воспитательной работы, всем, кто занимается воспитательными проблемами.
The value, the inner meaning of which determines its actions of life, should be considered as the generated cell of the spirituality of the personality. The implementation of this approach is proposed by understanding the conceptual model of self-centeredness in the upbringing and spiritual development of the individual. In this regard, psychological guidelines should be used that appeal the growing personality to their inner world, saturating it with meaningful imperatives. Such spiritual work unfolds on the basis of introducing into the educational process a procedural component model that is concretized in adequate methods and technologies. For the first time, the patriotic civic components of a person’s spirituality are presented in a scientifically expedient sequence of educational influences.
The monograph is addressed to teachers and students of higher educational institutions, teachers, educational methodologists, all those involved in educational problems.
Article
Монографія
Не рецензовано
Бех І.Д..
:
published. 2018-01-01;
НАПН України,
2118U000488