Information
Registration Number
2120U000206, Article
popup.category
Монографія, Не рецензовано
Title
popup.author
Музика О. Л.
Корольов Д.К.
Музика О.О.
Никончук Н. О.
Соловей Я.Г.
Мельник М.О.
Чекрижова М. М.
Нечаєва О.С.
Сніжна М.А.
popup.publication
01-01-2020
popup.source_user
НАПН України
popup.source
http://lib.iitta.gov.ua/723153/
popup.publisher
Slovo Publishing House
Description
Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності. Результати наукових досліджень, представлені в монографії, мають важливе значення для освітньої практики, оскільки дозволяють моделювати такі умови ціннісної взаємодії між дітьми з ознаками обдарованості, які підвищують ймовірність розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Монографію адресовано науковцям, викладачам закладів вищої освіти, психологам, вчителям, аспірантам, студентам, керівникам і методистам освітніх установ та іншим фахівцям, що займаються проблемами розвитку обдарованої особистості. Аксиогенез рассматривается как процесс, определяющий становление и развитие одаренной личности. В образовательном пространстве ценностное развитие происходит в системе координат, задаваемых возрастными и социальными закономерностями развития личности и развитием способностей и саморегуляции. Ключевой момент в аксиогенезе одаренной личности - ценностное самоопределение и развитие присущих одаренным людям личностных ценностей социального взаимодействия, саморазвития способностей, личностной самобытности. Результаты научных исследований, представленные в монографии, имеют важное значение для образовательной практики, поскольку позволяют моделировать такие условия ценностного взаимодействия между детьми с признаками одаренности, которые повышают вероятность развития одаренной личности в образовательном пространстве. Монография адресована научным работникам, преподавателям высших учебных заведений, психологам, учителям, аспирантам, студентам, руководителям и методистам образовательных учреждений и другим специалистам, занимающимся проблемами развития одаренной личности. Axiogenesis is seen as a process that determines the formation and development of a gifted person. In the educational space, value development takes place in a system of coordinates set by age and social patterns of personality development and the development of abilities and self-regulation. The key point in the axiogenesis of a gifted person is the value self-determination and development of personal values of social interaction, self-development of abilities, and personal identity inherent in gifted people. The results of scientific research presented in the monograph are important for educational practice, as they allow to model such conditions of value interaction between children with signs of giftedness, which increase the probability of developing a gifted personality in the educational space. The monograph is addressed to scientists, teachers of higher education institutions, psychologists, teachers, graduate students, students, managers and methodologists of educational institutions and other professionals involved in the development of gifted personality.
popup.nrat_date
2024-01-15
search.subscribing
Updated: 2025-12-21
