Information
Registration Number
2120U000230, Article
popup.category
Монографія, Не рецензовано
Title
Trends in adult education in developed countries world
popup.author
Авшенюк Н.М.
Огієнко О.І.
Постригач Н.О.
Марусинець М.М.
Котун К.В.
Дяченко Л.М.
Годлевська К.В.
popup.publication
01-01-2020
popup.source_user
НАПН України
popup.source
http://lib.iitta.gov.ua/729728/
popup.publisher
Імекс-ЛТД
Description
У монографії охарактеризовано провідні тенденції розвитку освіти дорослих у розвинених країнах світу у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Визначено соціально-економічні передумови розвитку освіти дорослих у сучасному суспільстві. З опертям на філософські й методологічні підходи до аналізу освіти дорослих, розкрито поняття «освіта дорослих» та його місце в неперервній освіті. Простежено динаміку впливу досліджень міжнародних організацій на розвиток національних систем освіти дорослих, що дозволяє гармонійно поєднати локальне і глобальне, формувати національну освітню політику у галузі освіти дорослих у контексті інтеграції до європейського і світового освітнього простору. Вивчення порівняльних досліджень у галузі освіти дорослих дало можливість осмислити зарубіжний досвід, показати його значення для розвитку освіти дорослих у глобальному просторі та необхідність проведення таких досліджень в Україні а також стало підґрунтям для визначення тенденцій розвитку освіти дорослих. Представлено історико-педагогічний аналіз розвитку освіти дорослих у розвинених країнах, що має на меті виявлення специфічних особливостей в різні історичні періоди. Досліджено функціонування систем освіти дорослих через взаємозв’язок її структурних компонентів, що дозволило визначити її функції і принципи, здійснити аналіз структури формальної і неформальної освіти дорослих, встановити залежність ефективності функціонування системи освіти дорослих від динаміки освітньої політики, в якій соціальне партнерство між державою, суспільством та бізнесом має визначальне значення. Розглянуто андрагогічні особливості, основні принципи та технології навчання дорослої людини, обґрунтовано їх гуманістичну спрямованість та демократичність. Проаналізовано підходи до підготовки андрагогів для неформальної освіти. Подано рекомендації щодо використання конструктивних ідей розвитку освіти дорослих в Україні з урахуванням зарубіжного досвіду.
popup.nrat_date
2024-01-15
search.subscribing
Updated: 2025-12-28
