Розробка проекту розвитку маркетингової діяльності підприємства
Керівник роботи
Максимова Тетяна Семенівна,
Дата реєстрації
26-12-2011
Організація виконавець
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Опис
Об'єктом дослідження є якість сервісу в роздрібній торговельній мережі. Мета роботи - оцінити ступінь відповідності якості сервісу раніше утвер-ганізацій стандартам. У процесі роботи проводилися польові дослідження якості сервісу в роз-нічной торгової мережі за заздалегідь визначеною розрахованої вибірці в різних сегментах. У результаті дослідження були сформульовані моделі поведінки пред-ставники різних сегментів, розроблений інноваційний алгоритм даного виду дослідження. Ступінь впровадження - результати дослідження лягли в основу доопрацювання раніше розроблених стандартів якості сервісу в роздрібній торговельній мережі. Ефективність дослідження виражається в розвитку маркетингової діяль-ності на основі вдосконалення якості сервісу. Результати можна застосувати для вироблення методики навчання персоналу торгового залу, здійснення закупівельної політики. Таємний покупець, кість купівельного сервісу, маркетинг, роздрібна торговельна мережа, вибірка, сегмент, сегментація, поведінка покупців.
Опис продукції
На основі зібраної за оригінальною методикою інформації про стан купівельного сервісу в роздрібній торговельній мережі були зроблені висновки про можливості розвитку маркетингової діяльності підприємства.
Керівник: Максимова Тетяна Семенівна. Розробка проекту розвитку маркетингової діяльності підприємства.
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. № 0211U013368