Інформація
Реєстраційний номер
0215U007085, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Аналіз виробничо-збутової діяльності підприємств в контексті підвищення конкурентоспроможності
Керівник роботи
Дерій Василь Антонович,
Дата реєстрації
29-01-2015
Організація виконавець
Тернопільський національний економічний університет
Опис
Об'єкт дослідження - виробничо-збутова діяльність підприємства в контексті підвищення конкурентоспроможності. Мета роботи - вироблення рекомендацій щодо удосконаленням методології аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств в контексті підвищення конкурентоспроможності. Методи роботи - порівняння, аналізу та синтезу, індукції та дедукції, графічний, розрахунковий, маркетингового аналізу, форма-лізації, аналогії тощо. Узагальненим науковим результатом роботи є розробка рекомендацій з удосконалення методології аналізу виробничо-збутової діяльності ТОВ "Котнар-М" в контексті підвищення конкурентоспроможності. Наукова новизна роботи полягає у: обґрунтуванні теоретичних основ особливостей аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств з врахуванням специфіки галузі; виявлені проблем аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств виноробної галуззі в системі управління ними; удосконаленні методики організації аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств виноробної галузі; визначенні напрямків аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств; оргрунтуванні зарубіжного досвіду аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств; розробці напрямків моделювання процесу аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств; визначенні управлінських рішень щодо виробничо-збутової діяльності підприємств та їх аналізу; виявленні резервів поліпшення виробничо-збутової діяльності підприємств. Практичне значення до-слідження. Запропоновані науково-практичні рекомендації можуть бути використані на підприємствах виноробної галузі.
Опис продукції
У процесі дослідження обґрунтовані теоретичні основи особливостей аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств з врахуванням специфіки галузі; виявлені проблеми аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств виноробної галузі в системі управління ними; удосконалені методики організації аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств виноробної галузі; визначені напрямки аналізу виробничо-збутової діяльності підприємств; визначені управлінські рішення щодо виробничо-збутової діяльності підприємств та їх аналізу; виявлені резерви поліпшення виробничо-збутової діяльності підприємств. Узагальненим науковим результатом науково-дослідної роботи стали науково-практичні напрямки удосконалення стратегічного управління розвитком підприємств в умовах динамічного ринкового середовища.