Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
Керівник роботи
Тарара Анатолій Михайлович,
Дата реєстрації
08-02-2016
Організація виконавець
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Опис
В результаті виконання пошуково-моделювального етапу дослідження теми розроблено наукове (методологічне та теоретико-методичне) обґрунтування процесу проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі. Складовими є: визначені і обґрунтовані методологічні засади процесу проектування змісту, сучасні концептуальні, інноваційні і методичні підходи, різнопланові моделі, принципи проектування змісту та критерії його добору тощо. Зазначене наукове обґрунтування покладено в основу проектування чотирьох програм для профільного навчання технологій у старшій школі. Отримані результати сприятимуть розробленню ефективного змісту профільної технологічної освіти і є істотним внеском у подальше вдосконалення теорії і практики профільного навчання технологій у старшій школі.
Керівник: Тарара Анатолій Михайлович. Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі.
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України. № 0216U005677