
10 грудня 2020 року відбудеться вебінар з автоматизації документообігу «Документообіг для міст та громад».
Організатор – платформа MASTER.
Під час заходу на реальних кейсах буде продемонстровано, як можна:
– швидко й ефективно перейти на електронний документообіг в умовах кризи коронавірусу;
– скоротити час на узгодження та затвердження документів;
– забезпечити повний контроль за рухом документації в установі;
– автоматизувати рутинну роботу з надання адміністративних послуг.
Також будуть розглянуті можливості системи по управлінню кореспонденцією, внутрішніми документами, договорами, зверненнями; постановка завдань та контроль їх виконання; обробка документів з мобільних пристроїв: «мобільний кабінет керівника»; документообіг з контрагентами; рішення для зберігання, введення та обробки інформації про громадян населеного пункту тощо.
Для участі у заході необхідна попередня реєстрація.
Детальніше: https://bit.ly/36ZAQeu