На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Даніели Гальеги Салазар «Чесність як професійна компетентність».

Автор наголошує, що одна з головних мотивацій тих, хто турбується про сприяння академічній доброчесності, пов’язана з прагненням випускати з університетів професіоналів, тобто технічно ефективних і етично відповідальних людей, здатних реагувати з моральним сумлінням на виклики нашого часу. Зараз одним із таких викликів є корупція. Індекс сприйняття корупції за 2021 рік, визначений Transparency International свідчить, що рівень корупції у світі стагнував продовж останніх 10 років, а середній глобальний показник становить 43 бали (де 100 означає нуль корупції), а дві третини країн не досягають 50. В країнах, де він поглибився, спостерігається погіршення демократії та поваги до прав людини. У статті розглядається програма академічної доброчесності та підхід до навчання, заснований на компетенціях, який просувається Організацією економічного співробітництва та розвитку. Він визнає важливість етичних норм з погляду відносин, цінностей, знань та навичок, які дозволяють майбутнім випускникам комплексно, доречно та етично реагувати на виклики, з якими вони зіткнуться як професіонали. Саме такий підхід, на думку автора, здатний зробити ключовий внесок у підготовку відповідальних фахівців, які зможуть денормалізувати шахрайство та обман.

Детальніше: https://bit.ly/3t7kryQ, https://bit.ly/3fK6AeO, https://bit.ly/3zT56G3, https://bit.ly/3fJufMt

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
2022-11-07
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *