Updated: 2025-12-13
Total number
Full text
Total number
Full text
Number of local repositories
Full text
0825U004288, PhD dissertation
Доктор філософії
11-12-2025
o
Fostering aesthetic taste in prospective teachers of musical art in institutions of higher education of the People’s Republic of China and Ukraine through academic singing
Wanyi .. Lin,
popup.head Oksana V. Vasylyeva
popup.opponent Ірина П. Парфентьєва
popup.opponent Viktoriya S. Ulyanova
popup.review Gаnna S. Korchagina
popup.review Liudmyla S. Rybalko
У дисертації здійснено цілісне дослідження проблеми виховання естетичного смаку в майбутніх учителів музичного підходу в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки та України на засадах інтеграції педагогіки, теорії естетичного виховання та вокального мистецтва, застосування компаративістського підходу для спільного використання отриманих результатів у професійній підготовці зазначених фахівців. Актуальність теми дослідження обумовлена змінами в освітніх процесах, що супроводжуються ціннісними орієнтирами на визнання природи людини як найвищої цінності, формування її естетичної культури, зокрема здатності особистості сприймати прекрасне в природі, життєдіяльності, творах мистецтва, поведінці, оточуючій дійсності. Сприйняття красивого й неповторного збагачує внутрішній світ людини, котра насолоджується цим прекрасним. Така людина здатна до стійкого емоційно-оцінного ставлення і розпізнавання прекрасного, реалізує внутрішній духовний світ, протидіє потворному й жахливому, оберігає себе та інших від жорстокості та зла, що так вирує серед людства. Музичне мистецтво активізує естетичну діяльність учасників освітнього процесу, бо під впливом музики та співів «розкривається душа» людини, збагачуються її внутрішні сили духовністю і гуманністю. Місія учителя музичного мистецтва полягає в трансляції молодому поколінню кращих естетичних смаків, що формуються під впливом музики та співів. Майбутні вчителі музичного мистецтва мають навчитися аналізувати музично-естетичні стилі та напрями, визначати стильові і жанрові ознаки музичного твору та самостійно знаходити переконливі шляхи втілення музичного образу у виконавстві, оцінювати виконання музичних творів або оперних спектаклів, разом з цим здійснювати порівняльний аналіз різних виконавських інтерпретацій, у тому числі з використанням можливостей радіо, телебачення, Інтернету, мультимедіа і цифрових технологій. Авторкою дисертації виявлені суперечності між: потребами суспільства у висококваліфікованих учителях музичного мистецтва, здатних усвідомлювати художньо-естетичну природу музичного мистецтва і передавати набутий досвід молоді в умовах інтеркультурних освітніх обмінів, та недостатньо високим рівнем сформованості естетичного смаку у випускників вищої музично-педагогічної освіти; посиленою увагою до естетичного виховання молоді як складової культурного простору КНР та України в межах китайської ініціативи «Один пояс, один шлях» та європейсько-українських цілей сталого розвитку України і відсутністю завершеного дослідження з проблеми виховання естетичного смаку в майбутніх учителів у закладах вищої освіти Китаю та України засобами академічного співу; наявністю в суспільстві нестійких художньо-естетичних ідеалів у музичні галузі, недосконалих інтерпретацій музичних творів співаками з позиції естетичних смаків, яких слухає населення, надає переваги, наслідує, копіює та недостатньо високим використанням потенціалу засобів академічного співу, різноманіття музичних стилів, жанрів у вокальній підготовці китайських та українських майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання естетичного смаку в молоді. Мета дослідження – проаналізувати теоретичні ідеї та узагальнити досвід виховання естетичного смаку в майбутніх учителів у закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки та України засобами академічного співу для розкриття механізмів інтеграції у вищій музичні освіті та окреслення напрямів співпраці між закладами вищої освіти, що продукують підвищення якості підготовки зазначених фахівців. Об’єкт дослідження – процес виховання естетичного смаку в майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти. Предмет дослідження – теорія і практика виховання естетичного смаку в майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки та України засобами академічного співу.
2025-12-10
2025-12-10
Updated: 2025-12-13
Saving a scientific data set occurs in two stages:
1.) Creating a data set
Enter the name of the set, a brief description of the set (annotation), and click the “Create set” button. After that, a draft data set will be automatically created, which you can save for further work with the set. The system will redirect you to the “Data set information” page.
2.) Filling in the data
On the “Data set information” page, you need to fill in all the fields related to the data set and upload the files.
Please note! Each file is uploaded separately. This is done to ensure the stable operation of the system.
Once you have filled in the information about the scientific data set and added the necessary files, you can save the draft or send the data to the system.
Please note! Once the data has been sent, you cannot change it.
Drafts are necessary for storing the data set and editing it before sending.
All accounts on the NRA website go through a standard registration procedure and are verified. However, in order to obtain additional features, such as publishing open reviews of academic texts, verification by affiliation is required.
To obtain the status “verified”, you must change your primary email address to a corporate one, which is tied to a scientific or educational institution.
For example: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
After confirming your corporate email address, your account will be automatically verified by affiliation.
If your email address is corporate, but your account does not have a verification mark, you need to write to us at the email address NRAT@ukrintei.ua. After verification, we will add your address to the database, and your account will be verified.
After completing the verification procedure for affiliation, you can change the primary email address to a convenient one for you, without losing your status during the current verification.
You only need to verify for affiliation once.
* We use corporate addresses from the Unified State Database on Education and the State Register of Scientific Institutions Supported by the State
To search for news published on the official website of NRАT in the “News” section, you need to enter one word, several words, or an exact phrase in the search field. Different terms are separated by spaces.
The search is performed everywhere – in the title and the news text.
For a more comprehensive result, it is recommended to use word stems (parts of words without endings).
When using multiple words for the search, they are combined using one of the logical methods described below.
By default, the logical connector “and” is used. In this case, search results will include all news releases that contain the specified words, even if they are located separately from each other and are in different parts of the text.
Example: Search phrase: OECD report. Search result: all news containing the words “report” and “OECD” in the text and in the title, both together and separately.
If a phrase or phrase is enclosed in quotation marks (“), the results will include all publications where this exact phrase or phrase is found.
Example: Search phrase: “OECD report.” Search result: all news containing the exact phrase “OECD report.”
If you know the publication date of the news or are interested in a specific time frame in which they were published on the website, you can select such a date or date range in the additional field that looks like a calendar. The date is entered in the format year-month-day and confirmed by clicking on the corresponding date in the calendar dropdown. You can enter a date or choose one by browsing through the calendar by months and years. By default, the interval starts from the oldest date (2018-01-23) and ends with the current date.
You can also use one or more hashtags, which are located under the search field on the right side of the “News” page.
Please note: The search for academic texts is carried out in a separate search window at the following link https://nrat.ukrintei.ua/searchdb.