У монографії висвітлюються результати теоретичного аналізу та емпіричних досліджень ціннісних детермінант становлення і розвитку обдарованої особистості. Серед психологічних механізмів становлення обдарованої особистості особливу увагу приділено їх ціннісній взаємодії з референтними особами. Отримано важливі дані про вплив соціального оточення на становлення та розвиток обдарованої особистості на окремих вікових етапах.
Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, психологам, керівникам освітніх установ, учителям, аспірантам, студентам.
The monograph covers the results of theoretical analysis and empirical studies of axiological determinants of the formation and development of a gifted personality. Among the psychological mechanisms of the formation of a gifted personality, special attention is paid to their axiological interaction with referential persons. Important data on the impact of social environment on the formation and development of a gifted personality at selected age stages are obtained.
The monograph is addressed to scholars, university professors, psychologists, heads of educational institutions, teachers, graduate students, and students.
В монографии освещаются результаты теоретического анализа и эмпирических исследований ценностных детерминант становления и развития одаренной личности. Среди психологических механизмов становления одаренной личности особое внимание уделено их ценностному взаимодействию с референтными лицами. Получены важные данные о влиянии социального окружения на становление и развитие одаренной личности на отдельных возрастных этапах.
Монография адресована научным работникам, преподавателям вузов, психологам, руководителям образовательных учреждений, учителям, аспирантам, студентам.
Article
Книга
Рецензовано
Музика О. Л..
:
published. 2017-01-01;
НАПН України,
2117U000258