З метою об’єднання науковців і практиків щодо дослідження актуальних філософських, методологічних та практичних проблем розвитку цифрової освіти і педагогіки відповідно до завдань Національної економічної стратегії на період до 2030 року НАПН України утворено консультативно-дорадчу раду з цифрової освіти і педагогіки.

Основними напрямами діяльності Ради відповідно до затвердженого положення є:
– вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду цифровізації освіти в умовах сучасних викликів, інноваційних технологій розвитку цифрової освіти;
– дослідження основних принципів розвитку сучасного інформаційного світу, ознакою якого є цифровізація, візуалізація, віртуалізація всіх аспектів життя. Визначення системних чинників розвитку цифрової освіти та педагогіки в Україні;
– вивчення ставлення здобувачів освіти до впровадження технологій дистанційного та змішаного навчання;
– дослідження трансформації сутності і змісту дидактичних і педагогічних принципів організації освітнього процесу в умовах цифровізації навчання;
– участь у створенні єдиної цифрової платформи дошкільної освіти;
 – дистанційне надання консультацій батькам та педагогам щодо освіти дітей раннього і дошкільного віку;
– розроблення концепції та методології виховання дітей та молоді у цифровому просторі;
– дослідження процесів управління проєктами трансформації вітчизняних закладів вищої освіти в цифрові університети;
– розроблення стратегії розвитку цифрової компетентності наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників;
– сприяння запровадженню навчальних курсів (семінарів, вебінарів) із цифрової освіти та педагогіки для наукових, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти;
– збір з незалежних джерел статистичної інформації щодо цифровізації  освіти та формування аналітичних висновків; 
– проведення інших досліджень, що сприяють вивченню питань щодо цифрової освіти та педагогіки в Україні.

Детальніше: https://bit.ly/3hUgzNp, https://bit.ly/3bQPKWG 

Фото: НАПНУ

Утворено консультативно-дорадчу раду з цифрової освіти і педагогіки
2021-05-24
Share