Інформація
Реєстраційний номер
0215U004266, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Наукове обгрунтування параметрів ліфтових установок нового покоління з плоскими тяговими органами
Керівник роботи
Проців Володимир Васильович,
Дата реєстрації
19-02-2015
Організація виконавець
Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет"
Опис
Встановлено механізм взаємодії плоского підйомного гумотросового каната з барабаном подвійної кривизни за різними схемами підвішування кабіни та противаг ліфта. Розроблено математичну модель розподілу електричних напруг між тросами в гумотросовому канаті, встановлено закономірності розподілу струмів та напруг в канаті від розриву електричного ланцюга, що виникає у разі ушкодження тросової основи. Встановлено залежності зміни величини електричного опору, як діагностичного параметру системи контролю стану головного гумотросового каната при експлуатації на ліфтовій установці. Обґрунтовано раціональні схеми підвішування кабіни ліфта та противаг на плоских гумотросових канатах. Встановлено умови експлуатації плоских гумотросових канатів за різними схемами розташування їх подовжніх осей відносно осі барабана. Обґрунтовано раціональні схеми замірювання електричного опору каната при контролі цілісності тросової основи. Встановлено умови застосування системи контролю стану тросів за значеннями електричного опору гумотросового каната. Розроблено структурну схему автоматичної системи та методику контролю розриву тросів гумотросового каната. Розроблено вимоги до системи приєднання кабіни ліфта до плоских тягових органів, кривизни робочої поверхні барабана та системи автоматичного контролю обривів тросів.
Опис продукції
Встановлено механізм взаємодії плоского підйомного гумотросового каната з барабаном подвійної кривизни за різними схемами підвішування кабіни та противаг ліфта. Розроблено математичну модель розподілу електричних напруг між тросами в гумотросовому канаті, встановлено закономірності розподілу струмів та напруг в канаті від розриву електричного ланцюга, що виникає у разі ушкодження тросової основи. Встановлено залежності зміни величини електричного опору, як діагностичного параметру системи контролю стану головного гумотросового каната при експлуатації на ліфтовій установці. Обґрунтовано раціональні схеми підвішування кабіни ліфта та противаг на плоских гумотросових канатах. Встановлено умови експлуатації плоских гумотросових канатів за різними схемами розташування їх подовжніх осей відносно осі барабана. Обґрунтовано раціональні схеми замірювання електричного опору каната при контролі цілісності тросової основи. Встановлено умови застосування системи контролю стану тросів за значеннями електричного опору