Інформація
Реєстраційний номер
0219U101527, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Проблеми управління: лідерські, маркетингові та корпоративні аспекти
Керівник роботи
Близнюк Татьяна Павловна,
Дата реєстрації
06-09-2019
Організація виконавець
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Опис
Узагальнено сутність поняття «лідерство» та обґрунтовано теоретичні засади узагальнення стилів лідерства та класифікацій. Систематизовано та проаналізовано тенденцій розвитку теорій лідерства, враховуючи багатогранність і неоднозначність природи феномена «лідерство». Досліджено особливості вибору стилю лідерства для управління інноваційною діяльністю підприємства. Визначено та проаналізовано особливості східного та західного підходів до корпоративного управління. Розроблено вимоги до формування контурів стратегічної облікової інформації та обґрунтувати особливості організації процесу стратегічного звітування. Визначено структуру та розробити вимоги до формування стратегічного звіту про діяльність підприємства. Розроблено механізм управління поведінкою промислового підприємства та визначено принципи, функції його дії та структурні складові. Обґрунтовано економіко-математичну складову блоків механізму правління поведінкою промислового підприємства. Проаналізовано динаміку розвитку світового ринку туристичних послуг. Визначено управлінські аспекти маркетингової підтримки розвитку туристичного підприємства. Сформовано принципові підходи щодо аналізу та оцінки маркетингових технологій, що використовуються на туристичному підприємстві.
Опис продукції
Теоретичний базис щодо лідерських, маркетингових та корпоративних аспектів управління включає: висвітлення та узагальнення сутності поняття «лідерство», обґрунтування теоретичних засад та узагальнення стилів лідерства та його класифікацій, дослідження сучасних аспектів феномену лідерства та тенденцій розвитку теорій лідерства, враховуючи багатогранність і неоднозначність природи феномена «лідерство», визначення особливостей вибору стилю лідерства для управління інноваційною діяльністю підприємства, дослідження особливостей східного та західного підходів до корпоративного управління, розроблення вимог до формування контурів стратегічної облікової інформації та обґрунтування особливостей організації процесу стратегічного звітування, визначення структури та розробці вимог до формування стратегічного звіту про діяльність підприємства, розробка механізму управління поведінкою підприємства, визначення принципів, функції дії механізму управління поведінкою підприємства та структурних складових, обґрунтування економіко-математичної складової блоків механізму управління поведінкою підприємства, визначення управлінських аспектів маркетингової підтримки розвитку туристичного підприємства та принципові підходи щодо аналізу та оцінки маркетингових технологій, що використовуються на туристичному підприємстві.