Підвищення ефективності і ресурсозбереження дорожньо-будівельних машин
Керівник роботи
Шевченко Валерій Олександрович, Кандидат технічних наук
Дата реєстрації
09-08-2021
Організація виконавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Опис
Об’єктом науково-дослідної роботи кафедри є різноманітні будівельні, в тому числі землерійно- транспортні машини.
Мета роботи – підвищення ефективності механічного обладнання дорожньо- будівельного комплексу за рахунок удосконалення конструкцій та енергозбереження.
В роботі застосовувались як теоретичні, так і експериментальні методі досліджень: випробування натурних зразків, теоретичний опис робочих процесів, моделювання діючих навантажень, математичне моделювання роботи автогрейдерів, бульдозерів, скреперів, навантажувачів.
Розроблені математична модель руху автогрейдера в процесі виконання технологічних операцій. Виконана оцінка параметрів курсової стійкості.
Досліджено механізм позитивного впливу гідродинамічного диспергатора на протизносні властивості мастил.
Досліджена можливість використання ходових коліс з гумовими вставками на мостових кранах.
Виконане комп’ютерне моделювання впливу зовнішніх навантажень на ходове обладнання моделі баштового крану.
Досліджено ефективність роботи ЗТМ, оснащених GPS-системами керування положенням робочого органу.
Розроблено методи визначення погрішностей при діагностуванні гідроприводів.
Виконано визначення робочої швидкості подачі та швидкості різання ланцюгово-скребковими копачами що здійснюють критично- глибіне різання ґрунту.
Виконано дослідження напружень в металоконструкції тягової рами напівпричіпного скрепера.
Визначені енерговитрати руху та тепловий режим роботи гідравлічної системи фронтального малогабаритного навантажувача з колісною формулою 4х4.
Розроблені наукові основи створення енергоефективних будівельно-дорожніх машин.
Виконано аналіз розрахунку динаміки об’ємного гідропривода автобетонозмішувачів вантажних автомобілів.
Виконано аналіз формування локального напруженого стану у основі мікронерівностей при їх взаємодії, з урахуванням товщини адсорбційного шару ПАР.
Керівник: Шевченко Валерій Олександрович. Підвищення ефективності і ресурсозбереження дорожньо-будівельних машин.
Харківський національний автомобільно-дорожній університет. № 0221U105677