Інформація
Реєстраційний номер
0219U004806, 0118U006914 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Стан та шляхи підвищення ефективності системи управління процесом матеріалоруху металургійних підприємств.
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Маслак Ганна Вікторівна, Кандидат технічних наук
Дата реєстрації
08-11-2019
Організація виконавець
Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Опис етапу
Об'єкт дослідження - виробничо-транспортна система підприємств. Мета роботи - Підвищення ефективності системи управління процесом матеріалоруху металургійних підприємств. Результати досліджень: проведено ідентифікацію зовнішнього вагонопотоку крупного металургійного підприємства розробкою принципової схеми здвоєних операцій, виявлено впливаючі чинники, результати дії яких істотно збільшують транспортні витрати підприємства, позначено шляхи вирішення проблеми, які пов'язані з розробкою оптимізаційних моделей роботи підсистем ВТС з використанням ресурсів виробництва, їх інтеграцією в єдину систему і переходом на логістичне управління процесом матеріалоруху; розроблено модель управління стійкістю процесу транспортного обслуговування металопотоків у виробничо-транспортній системі промислових підприємств; виконано аналіз транспортно-технологічного циклу перевезення відходів виробництва до цеху доменних шлаків, визначено значення показників часу за основними технологічними операціями, а також проведено зіставлення з нормативними величинами; запропоновано процедура автоматизованої програми обліку піввагонів-хоперів у транспортно-технологічному циклі перевезення агломерату, яка надає можливість попереджувати про виникнення відмов; розглянуто питання ефективності обслуговування шлакопереробних цехів металургійних підприємств із застосуванням нових енергозберігаючих транспортних технологій; розглянуто питання впровадження нових транспортних технологій використання енергоефективних тягових засобів при обслуговуванні транспортно-вантажного комплексу прокатних цехів металургійного підприємства; досліджено проблему подання рухомого складу під навантаження готової продукції для відправки на зовнішню мережу, запропоновано шляхи вирішення розподілу порожніх вагонів по фронтах навантаження за допомогою лінійного програмування у вигляді багатопродуктового транспортного завдання; проведено промисловий експеримент для оцінки тривалості розморожування сировини в різних експлуатаційних умовах, розроблено метод и модель роботи гаражів розморожування, що передбачають визначення кількості секцій в експлуатації в залежності від тривалості розморожування.
Опис продукції
На основі аналізу системи здвоєних операцій крупного металургійного підприємства розроблена принципова схема просування зовнішнього вагонопотоку і виділено чотири етапи, в яких здійснюється переробка рухомого складу. Встановлено, що найбільшою тривалістю переробки вагонів ЗП загалом системному циклі характеризуються пункти вантажопереробки. Саме тут концентруються основні транспортні витрати ВТС (до 65 - 70 % загальних витрат), які у свою чергу відбиваються на оплаті простою рухомого складу. Рішення задачі підвищення ефективності управління процесом матеріалоруху при організації зовнішніх вагонопотоків пов'язано з необхідністю розробки оптимізаційних моделей роботи пунктів вантажопереробки, а також транспортних елементів з використанням ресурсів виробництва та їх інтеграцію в єдину систему логістичного управління процесом матеріалоруху підприємства. Для реалізації системного управління процесом матеріалоруху металургійних підприємств приймається концепція (технологія) Just-in-time-JIT (точно в строк). Во
Автори роботи
Воропай Валерія Сергіївна
Дженчако Вадим Георгієвич
Жилінков Олександр Олександрович
Кіріцева Олена Вікторівна
Красулін Олександр Станіславович
Лінник Галина Олександрівна
Маслак Ганна Вікторівна
Хара Марина Володимирівна
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-13
