Інституційні дослідження відіграють вирішальну роль для університетів та наукових організацій, але вплив цих досліджень може бути обмежений внаслідок відсутності видимості. Тому необхідно розуміти стратегії збільшення охоплення та впливу, знати способи ефективного інформування зацікавлених сторін про результати досліджень, залучати сучасні технології підвищення наочності, налагоджувати партнерські відносини. На першому вебінарі планується обговорити найновіші інструменти і методи аналітики досліджень, які використовуються для збору й аналізу даних про дослідження з усього світу; як визначати нові тенденції, ключових гравців та потенційних співавторів; як отримати конкурентну перевагу у своїй предметній галузі. Організатор – Elsevier.
Детальніше: https://is.gd/Sv1cye, https://is.gd/vvKpnq
Фото: логотип
#НРАТ_НауковіЗаходи
ВЕБІНАР ВІД ELSEVIER
2023-05-30