В Україні скасовано монополію у галузі підвищення педагогічної кваліфікації. Оновлений Закон України «Про освіту» дозволяє вчителям уже з січня 2020 року вільно обирати форму й надавача таких послуг. Десятки громадських організацій, приватних компаній та навчальних закладів, які й раніше створювали можливості для розвитку українського вчительства, активно включились в цю діяльність.

У статті «Нової української школи» розглядаються актуальні питання підвищення кваліфікації, організації навчального процесу, надавачів послуг з підвищення кваліфікації,  академічну доброчесність та нові інструменти масових відкритих онлайн-курсів.

У статті наводяться результати спільного дослідження, проведеного у 2019 році Edcamp Ukraine та МОН України, оприлюднені у звіті “Навчати і навчатися: як і куди розвиватися українському вчительству?”. Виявилось, що 87,7% педагогів в Україні вважали чинну на той час систему підвищення кваліфікації неактуальною, бажали навчатися чесно, усвідомлювали важливість свого професійного зростання. 

Також йдеться про те, що Edcamp Ukraine, Освіторія, Prometheus, Смарт Освіта першими порушили питання актуальності наявної на той час системи підвищення кваліфікації, працювали у напрямі її трансформації, адвокатували ухвалення необхідних нормативно-правових документів для цього. 

Детальніше: https://bit.ly/3hBG8Q7 

Система підвищення педагогічної кваліфікації: Як нові гравці долають хвороби недоброчесності
2020-07-24
Share