
21 червня 2025 року відбудеться Genesis Marketing Hackathon.
Захід покликаний продемонструвати на реальних прикладах, як успішні маркетологи у продуктовому ІТ ухвалюють рішення на перетині аналітики, глибокого розуміння продукту, потреб аудиторії, креативних підходів і бізнес-цілей. Під час хакатону команди учасників працюватимуть над go-to-market стратегією запуску нового продукту, вони відпрацюють повний цикл розробки: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативної ідеї та логіки оцінювання ефективності у реальному продуктовому ІТ. Організатор – Genesis Аcademy.
Детальніше: http://cutt.ly/5rxvwJCw, https://ukrintei.ua/y/x7Gc2, https://t.me/navchai_smilyvo/393
Фото: скріншот
#НРАТ_НауковіЗаходи