З  19 листопада до 3 грудня 2021 року відбудеться тренінг «Інструменти маркетингу та бізнес-моделювання для комерціалізації інновацій».

Організатор – Науково-технологічний центр Київського академічного університету.

Учасники тренінгу довідаються про методи комерціалізації інноваційних розробок та оцінювання їх комерційного потенціалу, чому маркетинг є важливою складовою грантових проєктів, як інформація щодо майбутніх споживачів і ринків має бути представлена у заявках на грантові конкурси. 

Програмою передбачене обговорення наступних питань:
– чи відповідає розроблена технологія запитам сьогодення та які сучасні тенденції ринку;
– в який продукт втілити технологію, чому цей продукт купуватимуть і хто його споживач;
– хто вже працює на ринку і який саме ринок для розробленої технології;
– бізнес-моделювання;
– концепції споживчої цінності та конкурентних переваг;
– інструменти маркетингових комунікацій.

Захід підтримується Міністерством розвитку громад та територій України  та проєктом регіонального розвитку «Науково-технологічний центр Київського академічного університету», що реалізується ДНУ «Київський академічний університет» у рамках програми «Підтримка регіональної політики України».

Детальніше: https://bit.ly/3HyQspB, https://bit.ly/3qRwjW9

Фото: НАНУ

Інструменти маркетингу та бізнес-моделювання для комерціалізації інновацій
2021-11-17
Share