На сайті Times Higher Education опублікована стаття Олуфунке Алуко-Деніелса «Покроковий посібник із впровадження гнучкої навчальної програми».

У ній наголошується, що гнучкі, інноваційні та творчі навчальні програми мають багато переваг перед більш традиційними підходами. Традиційний підхід до викладання є жорстким та повільним: у викладачів є готовий матеріал, оскільки навчальні матеріали плануються заздалегідь до початку навчального року, а лекції, семінари та практичні заняття залишаються незмінними. На практиці ця система має свої проблеми. Зокрема, пандемія, змусивши змінити формат викладання, виявила багато довгострокових структурних проблем і спонукала багатьох викладачів переглянути стару, «застиглу» модель викладання. Автор розмірковує, як можна розробити академічні програми, стратегії навчання, матеріал для викладання та систему оцінювання, які дійсно будуть орієнтовані на студента. Пропонується визначати потреби студентів через збір відгуків про навчальні програми; отримувати зворотній зв’язок перед затвердженням будь-якої нової програми або внесення змін до існуючої; готувати матеріали частинами з урахуванням думки студентів; постійно інтегрувати програми у процес забезпечення якості освіти. Такий підхід, на думку автора, дозволить краще розуміти проблеми, з якими стикаються студенти. І замість того, щоб починати рік із повністю готовою навчальною програмою, викладачам варто розробляти низку компонентів, які вони зможуть використовувати як основу та адаптувати відповідно до вимог.

Детальніше: https://bit.ly/3zBDvIx, https://bit.ly/3P1YMRd

ГНУЧКІ, ІННОВАЦІЙНІ ТА ТВОРЧІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
2022-08-08
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *