На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Альфонсо Беніто «Від моральної відстороненості до соціальної функції університетів».

У ній автор посилається на результати дослідження 2019 року, проведеного в Автономному університеті Керетаро, де на перший план було винесене питання моральної відстороненості. Саме вона, існуючи у рамках концепції «банальності зла», є однією з основних внутрішніх причин академічної недоброчесності. Під час співбесід зі студентами було встановлено, що вони вважають нормальним вдаватися до академічної недоброчесності, оскільки такі дії дозволяють їм «просто здати предмет» і мотивуючи це обмеженістю часу та неможливістю самим «зробити справу добре». Отже, здавання з певної дисципліни вони розглядають не як шлях до знань, а як спосіб формального завершення певного етапу навчання. Такий підхід є хибним і наносить величезну шкоду. Він спричинений утвердженим у частини суспільства дискурсом, згідно з яким освіта в цілому та вища освіта зокрема, більше не має колишньої високої цінності, а університет представляється застарілою інституцією, не потрібною для суспільного зростання. На думку автора статті, заклади вищої освіти мають переосмислити свою соціальну функцію, університети мають відновити свій статус як джерела академічних дебатів та накопичення знань, що помітно впливає на суспільний розвиток.

Детальніше: https://bit.ly/3B0izMU, https://bit.ly/3UiGoGt

МОРАЛЬНІ АСПЕКТИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
2022-12-02
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *