На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Чому університетські ІТ-системи спантеличують персонал?».

У ній автор розмірковує над проблемами обрання та використання інструментів, на які спираються заклади вищої освіти у повсякденній роботі. На прикладі Единбурзького університету він аналізує проблеми функціонування цифрової інфраструктури, яка часто не відповідає меті і навіть може перешкоджати розвитку навчання онлайн та гібридного навчання. Зокрема, зазвичай обрані технології не дозволяють інтегрувати мікрооблікові дані та навчання упродовж життя. В опитуванні, проведеному технологічним агентством Jisc, 82% співробітників повідомили, що мають технічні проблеми під час онлайн-навчання. За словами Ніла Мослі, консультанта з онлайн-освіти, який працює з університетами у питаннях використання технологій, у минулі роки університети витратили мільярди фунтів стерлінгів на фізичне майно, але інвестиції у цифрову інфраструктуру та створення цифрового кампусу були низькими. Мослі вважає, щоб для вирішення проблеми «потрібні значні інвестиції, зусилля та потрясіння, щоб … створити основу для сучасного цифрового кампусу». Інший фахівець – доктор Уайт засвідчує: хоча багато університетів вирішили, що інвестиції необхідні, невизначеність щодо майбутніх доходів лягає на них важким обтяженням, змушуючи приймати важкі рішення про те, куди саме спрямувати ресурси, яких постійно не вистачає.

Детальніше: https://bit.ly/3tGKn4O, https://bit.ly/3Oizyzr

ПРОБЛЕМИ З ІНВЕСТИЦІЯМИ ЗВО У ЦИФРОВУ ІНФРАСТРУКТУРУ
2022-11-22
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *