На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей на тему «Роль вищої освіти у відокремленні фактів від вигадок: що можуть зробити університети, щоб надати студентам, науковцям і громадськості інструменти для боротьби з дезінформацією».

Наголошується, що суспільство постійно стикається з надлишком інформації, коли твердження, факти та цифри розповсюджуються швидше, ніж можна їх перевірити. Це створює підґрунтя для появи значної кількості неточних звітів і «фейкових» новин. З огляду на безмежність інформаційного простору, людям важко зрозуміти, кому і чому можна довіряти у різноманітних питаннях від захисту здоров’я до діяльності урядів. Здатність критично оцінювати та передавати інформацію ще ніколи не була такою важливою. Обговорюється роль університетів у підготовці студентів, співробітників та широкої громадськості до набуття необхідних знань щодо складної природи доказів, сприйняття різноманітних точок зору та пошуку істини. Зокрема, у добірці представлені матеріали Константіноса Арфаніса «Як Сократ може допомогти вашим студентам поставити під сумнів інформацію»; Ребекки Дьюї «Як покращити розуміння громадськістю доказів»; Дмитра Малкова «Чудові цитати: як уникнути посилань на сумнівні докази»; Марка Хамфріса «Експертна перевірка розчаровує та має недоліки –як ми можемо це виправити».

Детальніше: https://bit.ly/3TAXezW, https://bit.ly/3Aaq4Ao, https://bit.ly/3E1nxcW, https://bit.ly/3TAlH8G, https://bit.ly/3O6u9eK

РОЛЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВІДОКРЕМЛЕННІ ФАКТІВ ВІД ВИГАДОК
2022-11-16
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *