Інформація
Реєстраційний номер
0215U002194, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Формування механізму просування продукції на ринку
Керівник роботи
Божкова Вікторія Вікторівна, Доктор економічних наук
Дата реєстрації
19-02-2015
Організація виконавець
Сумський державний університет
Опис
Об'єкт дослідження - процеси просування продукції, засновані на концепції інтегрованих маркетингових комунікацій та використанні інноваційних підходів в умовах ринкової економіки. Мета роботи - розроблення та наукове обґрунтування теоретико-методологічних засад просування продукції в умовах ринкової економіки. Методи дослідження - діалектичний метод наукового пізнання, метод логічного узагальнення, методи нечіткої логіки, метод експертних оцінок, метод фокус-груп, структурно-логічного моделювання, порівняльний та статистичний аналіз, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, системний підхід, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, маркетингу, сучасної концепції управління підприємствами та інноватики. Досліджено особливості діяльності промислових підприємств у ринкових умовах. Удосконалено теоретико-методологічні основи процесу просування продукції на ринку на засадах інтегрованих маркетингових комунікацій та інноваційного розвитку. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти впровадження механізму просування продукції на ринку в частині використання інноваційних підходів щодо дослідження та впровадження комунікаційної діяльності підприємств. Досліджено особливості використання Інтернет-маркетингу на підприємствах, у т.ч. для просування науково-освітніх послуг. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності. Сфера (галузь) використання: економіка та управління підприємствами.
Опис продукції
Вирішення важливої для вітчизняних підприємств фундаментальної задачі щодо наукового обґрунтування і розробки методологічних і теоретико-методичних основ їх маркетингової політики в ринковій економіці, що ґрунтується на сучасних концепціях маркетингу, менеджменту, інноваційного розвитку та досягненнях науково-технічного прогресу