Інформація
Реєстраційний номер
0219U004606, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Підвищення ефективності та конкурентоспроможності діяльності підприємств: теорія, методологія, практика
Керівник роботи
Шиян Дмитро Вікторович, Доктор економічних наук
Дата реєстрації
12-09-2019
Організація виконавець
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Опис
В роботі було здійснено оцінку теоретичних та практичних аспектів формування рівня ефективності виробництва сільськогосподарської продукції в умовах дії закону спадної віддачи; визначено особливості та принципи моніторингу конкурентоспроможності промислового підприємства; розроблені підходи до оцінки синергетичного ефекту від оптимізації структури управління на підприємствах; проведено оцінку партнерства як стратегічного напрямку формування конкурентних переваг підприємства; розроблено напрями щодо удосконалення процесу управління конкурентоспроможністю продукції; розглянуто вертикальну диверсифікацію як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємств; доведено важливість компетентності підприємства як джерела формування конкурентних переваг; розроблено та апробовано модель аналізу обсягів надання послуг з використанням регресії на панельних даних; досліджено тенденції формування витрат та їх ефективність в сільськогосподарських підприємствах; розглянуто особливості безтарифної системи оплати праці на підприємстві; розроблені пропозиції з стратегічного управління фінансово-економічною безпекою підприємства як фактору підвищенні його конкурентоспроможності; проведено оцінку поведінкових аспектів розвитку персоналу в контексті підвищення ефективності діяльності підприємства; розроблено пропозиції з підвищення енергоефективності підприємства, заходи з впровадження системи контролінгу на підприємстві.
Опис продукції
Здійснено оцінку теоретичних та практичних аспектів формування рівня ефективності виробництва сільськогосподарської продукції в умовах дії закону спадної віддачи; визначено особливості та принципи моніторингу конкурентоспроможності промислового підприємства; розроблені підходи до оцінки синергетичного ефекту від оптимізації структури управління на підприємствах; проведено оцінку партнерства як стратегічного напрямку формування конкурентних переваг підприємства; розроблено напрями щодо удосконалення процесу управління конкурентоспроможністю продукції; розглянуто вертикальну диверсифікацію як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємств; доведено важливість компетентності підприємства як джерела формування конкурентних переваг; розроблено та апробовано модель аналізу обсягів надання послуг з використанням регресії на панельних даних; досліджено тенденції формування витрат та їх ефективність в сільськогосподарських підприємствах; розглянуто особливості безтарифної системи оплати праці на підприємств