Інформація
Реєстраційний номер
0220U101706, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Просторовий розвиток в умовах євроінтеграції
Керівник роботи
Ткачук Ольга Михайлівна, Доктор економічних наук
Дата реєстрації
18-02-2020
Організація виконавець
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
Опис
Простір як дефініція може бути представлений багато чисельним виміром: це і підприємства, їх сукупність, регіон, сукупність держав, Європейський союз, континент, може бути також – невелика спільнота підприємців, найманих працівників, навіть група студентів в аудиторії. Ми розглядаємо просторовий розвиток, виходячи із бізнес-процесів, які започатковуються та відбуваються в суспільстві. В дослідженні використаний провідний міжнародний досвід щодо побудови сучасних просторових систем з урахуванням особливостей актуальних проблем та суб’єктивних поглядів щодо їх вирішення. В англомовному розумінні бізнес використовується в таких значеннях як підприємництво, професія, заняття, справа, угоди, ділові кола, компанії, джерела прибутку, комерція, торгівля тощо. Підприємництво у просторовому розвитку в умовах Євроінтеграції включає і ті інновації, що не обов'язково пов'язані з отриманням прибутку. Так, в американському розумінні підприємництво у просторі асоціюється з особистістю людини-підприємця, яка створює нову справу, реалізуючи нововведення та вкладаючи кошти в нові ідеї на власний ризик. Саме інноваційні ідеї є основними важелями економічного розвитку суспільства, що і є предметом представленого дослідження. Вивчення міжнародного досвіду створення, існування та перспектив розвитку інноваційного підприємництва показало, що саме воно є рушійною силою науково-технічного прогресу та основою економічного процвітання країн. Послідовний аналіз практики світової інноваційної діяльності свідчить, що доцільним є проведення моніторингу стану впровадження нових бізнес-ідей в українську економіку. Чіткого визначення потребує також механізм розвитку інноваційних процесів та пошук наявних ресурсів, на які можна розраховувати у підприємницькій діяльності. Вирішення зазначених проблем пов'язане з умовами використання відомих бізнес-ідей, що вже давно «працюють» в розвинутих країнах світу.
Опис продукції
В умовах ринкової економіки підприємницька діяльність у просторовому розвитку займає ключове місце у суспільстві. Це не є випадковим, оскільки підприємництво – рушійна сила сталих економічних відносин, що базуються на приватній власності, ефективній мотивації праці з урахуванням чинних норм права. Інновації тісно пов'язані з підприємницькою діяльністю, взагалі, та мають чітку орієнтацію на впровадження нових бізнес-ідей. Бізнес, в цілому, може мати консервативну основу створення. Вирішення зазначених проблем пов'язане з умовами використання відомих бізнес-ідей, що вже давно «працюють» в розвинутих країнах світу. Серед них в організації бізнесу такі: перехід до більш високого класу; перехід до більш низького класу; поєднання; розмежування; транспортування; вихід на часовий ринок; звуження ринку; розширення асортименту товарів; зменшення асортименту товарів, а також ідея цінової конкуренції можуть сприяти соціально-економічній стабільності та зростанню.