Інформація
Реєстраційний номер
0220U101841, Науково-дослідна робота
Назва роботи
Маркетингова стратегія санаторію "Авангард"
Керівник роботи
Ткаченко Тетяна Іванівна, Доктор економічних наук
Дата реєстрації
26-02-2020
Організація виконавець
Київський національний торговельно-економічний університет
Опис
Розроблено комплекс маркетингових заходів Державного підприємства «Клінічний санаторій «Авангард»», орієнтованих на забезпечення конкурентоспроможності підприємства на національному ринку санаторно-курортних послуг. Здійснено статистичний аналіз ринку санаторно-курортних послуг України з акцентом на споживчій поведінці; проведено опитування потенційних і реальних споживачів послуг санаторію з метою визначення джерел інформації, критеріїв вибору закладів і ступеня задоволеності отриманими послугами; здійснено моніторинг конкурентоспроможності санаторію «Авангард»; проведено оцінку поточної маркетингової політики закладу, розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики. Узагальнюючим результатом дослідження стало створення інформаційного забезпечення процесу розроблення маркетингової стратегії ДП «Клінічний санаторій «Авангард»».
Опис продукції
Опрацювання статистичної та фактологічної інформації дозволив розробити низку пропозицій: 1. Ребрендінг санаторію «Авангард» в контексті трансформації соціально-політичної системи України. 2. Розроблення реабілітаційних програм та впровадження спеціального структурного підрозділу «Реабілітаційний центр» санаторію. 3. Посилення позицій на ринку комерційного санаторно-курортного лікування і оздоровлення, що передбачає значне підвищення рівня курортного сервісу, покращення якості санаторно-курортних і оздоровчих послуг, наближення рівня обслуговування в санаторії до стандартів готельного і курортного сервісу європейських та провідних вітчизнах курортних закладів і, як наслідок, зміни цінової політики санаторію у перспективі. 4. Розроблення і реалізація санаторієм стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій та стратегії просування санаторно-курортного продукту на основі реалізації концепції маркетингу взаємодії (маркетингу співпраці, концепції CRM- та PRM).