Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
2120U000207, Матеріали видань та локальних репозитаріїв
Монографія, Не рецензовано
Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: Монографія Psychological dimensions of personal interaction of subjects of educational space in the context of humanistic paradigm: Monograph Психологические аспекты личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства в контексте гуманистической парадигмы: Монография
Максименко С.Д.
Бучма Вікторія Володимирівна
Гурова О.В.
Дзюбко Л.В.
Каплуненко Ярина Юріївна
Кривоконь Н.І.
Литвинчук Л.М.
Луньов Віталій Євгенійович
Мар’яненко Л.В.
Маслюк Андрій Миколайович
Невмержицький В. М.
Папуча М.В.
Пушкарська Л.П.
Слободяник Н.В.
Терещенко Л.А.
Ткач Б.М.
Тополов Є.В.
Федько В.В.
Чудакова О.М.
Шатирко Л.О.
01-01-2020
НАПН України
http://lib.iitta.gov.ua/723176/
Видавничий Дім «Слово»
Актуальність монографії обгрунтовується запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суб’єктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору, інтенсивного культурного обміну, впровадженням в освітню практику нових суб’єктно орієнтованих технологій. Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, вчителів, батьків, і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору, як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства в рішенні освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії в спільній діяльності. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України. The relevance of the monograph is justified by the requests of practice to rethink the forms and content of interaction between subjects of the educational space in accordance with the challenges of modern features of the formation of the world educational space, intensive cultural exchange, and the introduction of new subject-oriented technologies into educational practice. The monograph is devoted to the study of psychological dimensions of interaction between students, teachers, parents, and is aimed at finding ways to optimize the interaction of all participants in the educational space, as the most important factor in the mental development of students, successful professional activity of teachers, active participation of parents and the whole society in solving educational problems. The monograph highlights the results of theoretical and empirical studies of psychological mechanisms of changing the value-semantic sphere of a person, which manifests itself in the real space of interpersonal interaction in joint activities. For researchers, employees in the field of practical psychology, teachers, postgraduates and students of Ukrainian universities. Актуальность монографии обосновывается запросами практики на переосмысление форм и содержания взаимодействия субъектов образовательного пространства в соответствии вызовам современных особенностей становления мирового образовательного пространства, интенсивного культурного обмена, внедрением в образовательную практику новых субъектно ориентированных технологий. Монография посвящена изучению психологических измерений взаимодействия учащихся, учителей, родителей, и направлена на поиск путей оптимизации взаимодействия всех участников образовательного пространства, как важнейшего фактора психического развития учащихся, успешной профессиональной деятельности педагогов, активного участия родителей и всего общества в решении образовательных задач. В монографии освещаются результаты теоретических и эмпирических исследований психологических механизмов изменения ценностно-смысловой сферы личности, которая проявляет себя в реальном пространстве межличностного взаимодействия в совместной деятельности. Для ученых, работников в области практической психологии, преподавателей, аспирантов и студентов ВУЗов Украины.
2024-01-15
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/