Information
Registration Number
2120U000207, Article
popup.category
Монографія, Не рецензовано
Title
popup.author
Максименко С.Д.
Бучма Вікторія Володимирівна
Гурова О.В.
Дзюбко Л.В.
Каплуненко Ярина Юріївна
Кривоконь Н.І.
Литвинчук Л.М.
Луньов Віталій Євгенійович
Мар’яненко Л.В.
Маслюк Андрій Миколайович
Невмержицький В. М.
Папуча М.В.
Пушкарська Л.П.
Слободяник Н.В.
Терещенко Л.А.
Ткач Б.М.
Тополов Є.В.
Федько В.В.
Чудакова О.М.
Шатирко Л.О.
popup.publication
01-01-2020
popup.source_user
НАПН України
popup.source
http://lib.iitta.gov.ua/723176/
popup.publisher
Видавничий Дім «Слово»
Description
Актуальність монографії обгрунтовується запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суб’єктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору, інтенсивного культурного обміну, впровадженням в освітню практику нових суб’єктно орієнтованих технологій. Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, вчителів, батьків, і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору, як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства в рішенні освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії в спільній діяльності. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України. The relevance of the monograph is justified by the requests of practice to rethink the forms and content of interaction between subjects of the educational space in accordance with the challenges of modern features of the formation of the world educational space, intensive cultural exchange, and the introduction of new subject-oriented technologies into educational practice. The monograph is devoted to the study of psychological dimensions of interaction between students, teachers, parents, and is aimed at finding ways to optimize the interaction of all participants in the educational space, as the most important factor in the mental development of students, successful professional activity of teachers, active participation of parents and the whole society in solving educational problems. The monograph highlights the results of theoretical and empirical studies of psychological mechanisms of changing the value-semantic sphere of a person, which manifests itself in the real space of interpersonal interaction in joint activities. For researchers, employees in the field of practical psychology, teachers, postgraduates and students of Ukrainian universities. Актуальность монографии обосновывается запросами практики на переосмысление форм и содержания взаимодействия субъектов образовательного пространства в соответствии вызовам современных особенностей становления мирового образовательного пространства, интенсивного культурного обмена, внедрением в образовательную практику новых субъектно ориентированных технологий. Монография посвящена изучению психологических измерений взаимодействия учащихся, учителей, родителей, и направлена на поиск путей оптимизации взаимодействия всех участников образовательного пространства, как важнейшего фактора психического развития учащихся, успешной профессиональной деятельности педагогов, активного участия родителей и всего общества в решении образовательных задач. В монографии освещаются результаты теоретических и эмпирических исследований психологических механизмов изменения ценностно-смысловой сферы личности, которая проявляет себя в реальном пространстве межличностного взаимодействия в совместной деятельности. Для ученых, работников в области практической психологии, преподавателей, аспирантов и студентов ВУЗов Украины.
popup.nrat_date
2024-01-15
search.subscribing
Updated: 2025-12-05
