Інформація
Реєстраційний номер
0212U005873, 0111U000094 , Науково-дослідна робота
Назва роботи
Розширення паливної бази автомобільного транспорту використанням біодизельних палив
Назва етапу роботи
Керівник роботи
Гутаревич Юрій Феодосійович, Доктор технічних наук
Дата реєстрації
27-12-2012
Організація виконавець
Національний транспортний університет
Опис етапу
1.Об'єкт дослідження: вплив біодизельних палив на показники дизелів легкових та вантажних автомобілів, які є об'єктами експериментальних досліджень. Метою НДР є визначення шляхів раціонального використання в дизелях транспортних засобів біодизельних палив, які мають фізико-хімічні властивості відмінні від традиційних палив нафтового походження. Методи досліджень - розрахунково-теоретичні і експериментальні. Відповідно календарному плану в 2011 р виконані дослідження: Розроблено математичну модель руху легкового автомобіля з дизелем в режимах їздового циклу для порівняльного аналізу енергетичних, економічних та екологічних показників автомобіля з дизелем за роботи на штатному та біодизельному паливах. Проведені стендові дослідження дизелів легкового і вантажного автомобілів за роботи на МЕРО з добавками та традиційному паливі нафтового походження. Проведені розрахункові та експериментальні дослідження, за результатами яких, розроблені рекомендації по використанню МЕРО з добавками для використання в експлуатаційних умовах. В ході моторних випробувань перевірено можливість роботи автотракторного дизеля Д-241 на 100% біодизельному паливі. Дослідження показали стабільну роботу дизеля під час використання МЕРО в усьому спектрі швидкісних та навантажувальних режимів. Відповідно календарному плану в 2012 р виконані дослідження: Експериментальні та розрахункові дослідження показників автомобілів при використанні МЕРО та МЕРО з добавками та оцінка ефективності визначених в процесі дослідження шляхів покращення показників дизелів і автомобілів при використанні біодизельних палив. Аналіз розрахунку масових викидів шкідливих речовин із відпрацьованими газами при русі автомобіля в режимах модифікованого Європейського їздового циклу свідчить про те, що при використанні 10- та 20%-го трикомпонентного біодизельного палива відбувається зменшення сумарних масових викидів із відпрацьованими газами шкідливих речовин на 7,45 та 10,93% в порівнянні з штатним дизельним паливом.
Опис продукції
Завдання проекту виконано експериментальними та теоретичними методами. Експериментально визначались показники дизелів різного типу за роботи на сумішевих біопаливах різного складу за різних регулювань системи паливоподачі. Теоретичними розрахунками на математичних моделях визначались показники транспортних засобів за використання сумішевих біодизельних палив, проведене порівняння з показниками на традиційних дизельних паливах.
Автори роботи
Бєловодський А.
Говорун А.Г.
Гутаревич Ю. Ф.
Карев С.В.
Коваль С.
Корпач А.О.
Краснокутська З.І.
Левківський О.О.
Манько І.
Павловський М.В.
Скидан Н.В.
Славін В.В.
Ткач М.
Ткач С.
Яценко О.
Додано в НРАТ
2020-04-02
Підписка
Повідомити вам про надходження повного тексту?
Оновлено: 2025-12-16
