Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0216U007533, 0115U005052 , Науково-дослідна робота
Розробка та реалізація концепції управління конкурентостійкістю підприємств в умовах маркетингової орієнтації.
Маловичко Світлана Вікторівна,
21-12-2016
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Звіт про науково-дослідну роботу "Розробка та реалізація концепції управління конкурентостійкості підприємств в умовах маркетингової орієнтації" складається з трьох розділів, висновків та переліку використаних джерел. Містить 33 рисунки, 16 таблиць, 272 літературних джерела. Роботу викладено на 166 сторінках тексту. Об'єктом дослідження є процес управління конкурентостійкості підприємств в умовах маркетингової орієнтації. Предметом дослідження є теоретико-прикладні засади управління конкурентостійкості підприємств в умовах маркетингової орієнтації. Метою роботи є розробка науково-практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління конкурентостійкістю підприємств в умовах маркетингової орієнтації. У звіті запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентостійкості як характеристики функціонування гірничо-збагачувального підприємства; систематизовано фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства в умовах глобалізації, з розподілом на дві групи (гальмуючі фактори та рушійні сили), що дозволяє підвищити якість стратегічного планування розвитку підприємництва в Україні; виділено системно-синергетичні принципи управління електронною торгівлею підприємств, найбільш характерні для сьогоденного стану торгівельних відносин. Практичне значення результатів виконаного етапу дослідження полягає в тому, що обґрунтовані наукові положення доведені до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, дія яких спрямована на забезпечення ефективного перебігу формування та реалізації стратегії управління конкурентостійкості підприємства. КЛЮЧОВІ СЛОВА: КОНКУРЕНЦІЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСТІЙКІСТЬ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА, ФАКТОРИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ, ЕЛЕКТРОННА ТОРГІВЛЯ.
Приводиться дослідення сутнісного аспекту категорій "конкуренція" та "конкурентостійкість". Приведені підходи до групування факторів формування конкурентних переваг та індикаторів конкурентостійкості підприємства. Приведено систему оцінки конкурентостійкості підприємств. Приводиться принципова схема синергетичного підходу до процесу формування конкурентостійкістю підприємств залізорудної галузі як відкритої і нерівноважної системи дозволяє визначити траєкторії зміни компонентів та елементів конкурентостійкості підприємства.
Водяник Марина Олександрівна
Гакова Міра Володимірівна
Данкеєва Оксана Миколаївна
Дорофєєва Хистина Михайлівна
Маловичко Андрій Сергійович
Шаповалова Інеса Володимірівна
2020-04-02
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/