Оновлено: 2025-12-08
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0410U002599, Кандидатська дисертація
к.е.н.
20-05-2010
Запланована
Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства
Романченко Олена Миколаївна,
Керівник Лисиця Налія Михайлівна
Опонент Кендюхов Олександр Володимирович
Опонент Іванова Роза Хамітівна
Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність машинобудівних підприємств; мета роботи: поглиблення теоретичних основ формування маркетингових комунікацій і розробка методичних положень щодо їх удосконалення на вітчизняних машинобудівних підприємствах ? суб’єктах зовнішньоекономічної діяльності; методи дослідження та апаратура: монографічний, статистичного аналізу, системний підхід, анкетування, дисперсійний аналіз, сполучний аналіз, метод статистики t для залежних вибірок, гіпотетико-дедуктивний метод, графічний; теоретичні і практичні результати: визначення маркетингових комунікацій машинобудівного підприємства як складної динамічної системи зі зворотним зв’язком, яке на відміну від існуючих враховує наявність маркетингового комунікативного впливу прямої і непрямої дії, що дає змогу враховувати особливості споживачів на різних рівнях партнерства у зовнішньоекономічній діяльності підприємства; послідовність етапів вибору засобів маркетингових комунікацій, адекватних очікуванням, ціннісним орієнтаціям та запитам різних типів споживачів машинобудівного підприємства, особливістю якого є побудова маркетингового комунікативного комплексу для кожного суб’єкта господарювання на основі структурного комплексу маркетингових комунікацій, що є підґрунтям для практичних розробок у маркетинговій зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства; систему просування продукту на ринок, яка базується на принципах рефлексивного управління поведінкою споживача-індивіда, особливістю якої є введення трьох типів маркетингових комунікацій, що уможливлює ухвалення обґрунтованих управлінських рішення щодо вибору засобів маркетингових комунікацій, адекватних особливостям цільових ринків збуту; методичний підхід до формування програми лояльності зарубіжних організованих споживачів підприємства, відмінною рисою якого є виділення і кількісне вираження частки цінності кожного виду привілеїв у межах їх запропонованих груп для організованих споживачів, на основі яких формулюються обґрунтовані прогнози сприйняття зарубіжними споживачами програми лояльності; структурна побудова маркетингового комунікативного комплексу машинобудівного підприємства, яку подано у вигляді структурного комплексу маркетингових комунікацій, особливість якого полягає у визначенні засобів комунікацій у межах елементів комплексу, орієнтованих на організованих споживачів та споживачів-індивідів, що сприяє стимулюванню попиту на продукт машинобудівного підприємства за кордоном; ступінь упровадження: розробки впроваджені в практичну діяльність ВАТ «ХЕЛЗ «Укрелектромаш», ВАТ «Електромашина»; сфера використання: формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівних підприємств.
2010-05-20
2020-04-04
Оновлено: 2025-12-08
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/