Оновлено: 2025-12-22
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0410U004118, Кандидатська дисертація
к.е.н.
08-07-2010
Запланована
Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств
Артімонова Ірина Вікторівна,
Керівник Варченко Ольга Миронівна
Опонент Соловйов Ігор Олександрович
Опонент Колесов Олександр Станіславович
Об'єкт - процеси формування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств; мета дослідження - розробка науково-методичних засад і прикладних рекомендацій щодо формування та функціонування системи управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств; методи - системний підхід; абстрактно-логічний; статистично-економічний, зокрема його прийоми - динамічних рядів, порівняння, графічний; монографічний; методи індивідуальних і групових експертних оцінок; новизна - запропоновано систему організації управління взаємовідносинами аграрних підприємств із клієнтами через впровадження комп'ютерної програми руху готової продукції і розрахунків із споживачами, що дозволить оперативно реагувати на запити покупців та приймати обгрунтовані управлінські рішення; удосконалено - організаційну структуру управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств на рівні регіону на основі оптимізації взаємодії служб і структурних підрозділів підприємств, уникнення дублювання функцій, комплексного використання маркетингових інструментів дослідження ринку; інформаційну агромаркетингову систему на основі комплексного підходу, що передбачає охоплення всіх суб'єктів аграрного ринку і розробку єдиних програмних засобів та організаційних підходів до збирання, обробки й аналізу інформації, що сприятиме проведенню різнобічних повномасштабних маркетингових досліджень та забезпеченню достовірною маркетинговою інформацією товаровиробників для прийняття раціональних оперативних і стратегічних управлінських рішень; результати - обгрунтовано теоретичні та прикладні положення з управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств, доцільність і перспективи розвитку маркетингових кооперативів у практиці вітчизняного аграрного господарювання; галузь - управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств.
2010-07-08
2020-04-04
Оновлено: 2025-12-22
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/