Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0410U006448, Кандидатська дисертація
к.психол.н.
17-12-2010
Запланована
Психологічні особливості динаміки емоційного вигорання вчителів
Грицук Оксана Вікторівна,
Керівник Кузнєцов Марат Амірович
Опонент Солодухова Ольга Георгіївна
Опонент Зарицька Валентина Василівна
Об'єкт - емоційне вигорання вчителів, що розвивається в їхній професійній діяльності; мета - визначити закономірності прояву й динаміку факторів емоційного вигорання вчителів у процесі професійної діяльності та шляхи профілактики й корекції синдрому емоційного вигорання.; методи - теоретичні, емпіричні, математико-статистичної обробки; новизна - вперше роль мотиваційного фактору у формуванні синдрому вигорання трактується як включення в процес сенсоутворення невротичних схильностей вчителів; вперше вивчена динаміка захисно-комунікативних стратегій вчителів, що розрізняються ступенем схильності до емоційного вигорання; виявлені переважно чоловічий і переважно жіночий варіанти протистояння вигоранню у вчителів в умовах навчально-виховного процесу; дістали подальшого розвитку знання про систему факторів динаміки формування субсиндромів і синдрому емоційного вигорання вчителів у процесі професійної діяльності; уточнена річна динаміка окремих компонентів і всього синдрому вигорання вчителів в залежності від їхнього віку, стажу, статі; уточнено зміст поняття "фактори динаміки емоційного вигорання вчителів"; поглиблено знання стосовно специфіки включених до структури педагогічної діяльності мотиваційних, емоційних, когнітивних, комунікативних і поведінкових процесів; поглиблено уявлення про специфіку функціонування ірраціональних установок у соціальному мисленні, а також про прояв ознак алекситимії у вчителів, що розрізняються ступенем схильності до емоційного вигорання; уточнено річну динаміку тривоги, нервово-психічної напруги й профілів почуттів у структурі настрою вчителів, що характеризуються різним ступенем схильності до емоційного вигорання; поглиблено знання про річну динаміку працездатності вчителів, що розрізняються різним ступенем схильності до емоційного вигорання; уточнена статистика частоти, з якою зустрічається поведінка типу А, а також "коронарна" поведінка у зв'язку зі ступенем сформованості синдрому вигорання; уточнені знання про динаміку самооцінок фізичного, психічного і соціального здоров'я у вчителів з різною схильністю до емоційного вигорання; дістали подальшого розвитку засоби психологічної корекції та профілактики емоційного вигорання вчителів шляхом розробки й обґрунтування психокорекційної програми; результати - можуть бути використані в ході професійної підготовки та підвищення професійного рівня вчителів і практичних психологів при викладанні навчальних курсів "Педагогічна психологія", "Основи психологічного консультування", "Психологія емоційних станів", "Когнітивна психологія", "Акмеологія"; галузь - психологія
2010-12-17
2020-04-04
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/