Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0411U006194, Кандидатська дисертація
к.е.н.
13-10-2011
Запланована
Управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості
Бихова Олена Михайлівна,
Керівник Щербак Валерія Генадіївна
Опонент Кендюхов Олександр Володимирович
Опонент Ганущак-Єфіменко Людмила Михайлівна
Об’єкт дослідження:Об’єкт дослідження: процес управління торговими марками в системі управління промисловим підприємством; мета роботи: розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо управління торговими марками підприємств легкої промисловості з урахуванням етапів життєвого циклу торгової марки (ЕЖЦТМ); методи дослідження та апаратура: морфологічний аналіз, системний аналіз, методи логічного узагальнення і синтезу, матричні методи і метод експертних оцінок, метод таксономії та регресійного аналізу, кластерний, дискримінантний аналіз, метод аналізу ієрархій, графічний метод; теоретичні і практичні результати: зміст поняття «торгова марка», відмінність якого полягає в уявленні її як сукупності двох складових: товарного знака, який виконує функцію ідентифікації продукту, і зовнішніх атрибутів й активів марки, які з’являються в результаті певних управлінських дій відносно марочного товару, що дозволяє застосувати функціональний підхід до управління торговою маркою; методичне забезпечення діагностування етапу життєвого циклу торгової марки («розвиток», «стабілізація», «угасання»), який базується на розробці типових умов і шкали результатів визначення ЕЖЦТМ з метою вибору оптимальної стратегії подальшого розвитку торгової марки підприємства легкої промисловості; синтезований підхід до управління торговою маркою підприємства, який враховує теоретичні положення процесного, системного, ситуаційного і субстратного підходів і дозволяє визначити пріоритетність функцій управління і складових торгової марки залежно від етапу життєвого циклу; класифікація торгових марок завдяки введенню додаткової теоретично обґрунтованої ознаки: залежно від етапу життєвого циклу торгової марки – марка на стадії «впровадження», марка на стадії «розвитку», марка на стадії «стабілізації», марка на стадії «угасання», що дозволяє розробити і запропонувати комплекс управлінських впливів на торгову марку залежно від етапу її життєвого циклу; перелік принципів управління торговими марками завдяки доповненню групи загальних – принципами емерджентності, оперативності, доцільності, і часткових – принципами юридичної захищеності, формування лояльності споживачів, стійкості до відсутності комунікаційної підтримки, відповідності якості товарів і послуг рівню сподівань і запитам споживачів, збільшення прибутковості і зниження рівня ризику, дотримання яких дозволить підвищити ефективність управлінських рішень бренд-менеджера; методичний підхід до оцінки торгової марки, відмінність якого полягає у розрахунку показників стану і сили домінування торгової марки, а також у встановленні залежності між ними, що дозволяє підвищити ефективність проведення конкурентного аналізу на підприємстві; ступінь упровадження: розробки впроваджені в практичну діяльність СТ «Текстиль-пром», ТОВ «Атом Пласт»; сфера використання: управління торговими марками на підприємствах легкої промисловості.
2011-10-13
2020-04-04
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/