Оновлено: 2025-12-17
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0524U000080, Докторська дисертація
Доктор педагогічних наук
29-03-2024
Підтверджена МОН
Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми
Бойчук Роман Іванович, Кандидат наук з фізичного виховання і спорту
Опонент Архипов Олександр Анатолійович
Опонент Блавт Оксана Зіновіївна
Опонент Іващенко Ольга Віталіївна
Бойчук Р. І. Теоретико-методичні основи розвитку координаційних якостей школярів, які систематично займаються спортивними іграми. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, Чернігів, 2024. У дисертаційній роботі розглянуто проблему розвитку та контролю координаційних якостей школярів у процесі систематичних занять спортивними іграми як важливу складову процесу фізичного виховання й спортивного тренування учнівської молоді. Дисертаційне дослідження спрямоване на подолання протиріч між: актуальністю дослідження розвитку координаційних якостей школярів у процесі занять ігровими видами спорту та висвітленням лише окремих аспектів цього процесу в науково-методичній літературі; необхідністю цілісної системи контролю координаційної підготовленості тих, хто займається, і відсутністю єдиних стандартизованих критеріїв оцінювання різних видів координаційних можливостей. Об’єктом дослідження стала система багаторічного вдосконалення школярів, які систематично займаються ігровими видами спорту, а предметом дослідження – координаційне тренування та контроль координаційних якостей школярів у процесі систематичних занять спортивними іграми. Проведене дослідження виявило позитивні достовірні взаємозв’язки між показниками координаційних якостей школярів різного віку, які систематично займаються спортивними іграми, у межах 35 %. Взаємозв’язок між сумарною оцінкою координаційної і технічної підготовленості склав (r = 0,40, р < 0,05), це свідчить про те, що учні, які показують більш високі результати в тестах на координаційні якості, у 40 % випадків відзначаються значно вищою результативністю під час ігрової діяльності. Тестувальна програма для оцінювання рівня координаційної підготовленості школярів, які систематично займаються ігровими видами спорту, містить достатню кількість показників у зв’язку з наявністю низки різних видів координаційних якостей та відсутністю достовірних взаємозв’язків між більшістю з них. Розроблена педагогічна технологія координаційної підготовки учнів, що систематично займаються спортивними іграми, ґрунтується на знаннях про значущість певних координаційних якостей для того чи іншого виду спортивних ігор. Обґрунтовано методику оцінювання ступеня координаційної складності вправ. Особливу увагу приділено сенситивним періодам розвитку окремих координаційних якостей. Результати педагогічних експериментів свідчать про ефективність запропонованої педагогічної технології координаційного тренування учнів різного віку, які систематично займаються спортивними іграми. Ключові слова: координаційні якості, школярі, спортивні ігри, факторна структура, кореляційні взаємозв’язки, тести, психофізіологічні функції, координаційна складність, педагогічна технологія.
2024-03-15
2024-03-15
Оновлено: 2025-12-17
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/