Оновлено: 2025-12-07
Загальна кількість
Повні тексти
Загальна кількість
Повні тексти
Кількість локальних репозитаріїв
Повні тексти
0824U001230, Дисертація доктора філософії
Доктор філософії
12-04-2024
Захищена
Дизайн манекенів в експозиційному середовищі вітрин: еволюція формоутворення в індустрії моди
Лю Пейвей ...,
Керівник Лагода Оксана Миколаївна
Опонент Дихнич Людмила Петрівна
Опонент Рибалко Світлана Борисівна
Рецензент Бондаренко Ірина Володимирівна
Рецензент Гурдіна Владислава Василівна
У дослідженні проаналізовано еволюційні зміни дизайну манекенів в експозиційному середовищі вітрин у ретроспективі їх застосування для демонстрації продуктів індустрії моди. У цьому контексті виявлено художньо-образні, стилістичні та формотворчі особливості дизайну манекенів, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Дизайн манекенів показано як складний процес формоутворення автономних дизайн-об’єктів, проєктування яких вимагає всебічного розгляду запитів споживачів, тенденцій розвитку індустрії моди та проектної культури в цілому. Доведено, що варіативність композиційного розміщення манекенів у вітрині, їх тип, ситуативність інформаційно-візуальних рішень самих вітрин, концептуально-функціональних завдань експозиційного середовища, в цілому, обумовлюють підходи до формоутворення манекенів, рівня стилізації їх образів і тіла. Дослідження розкриває закономірності таких перетворень, окреслює етапи вагомих морфологічних трансформацій, та доводить, що методика проєктування демонстраційних манекенів, як спеціального експозиційного обладнання вітрин, знаходиться в інтенсивному розвитку і до цього часу науково не обґрунтована. У дослідженні змальовано, як індустрія моди, як система виробництва, реклами і поширення модних зразків, перебуває в активному пошуку нових форм реалізації власних завдань та в процесі вдосконалення форм, які вже існують. Розкрито взаємозалежність комерційної складової та маркетингових стратегій індустрії моди з розвитком мерчандайзингу, зокрема, його візуальної складової, яка включає вітриністику як специфічну сферу креативної творчості дизайнерів. Встановлено, що вітриністика орієнтована на створення художньо-виразного, інформаційно-насиченого експозиційного середовища вітрин з метою посилення комунікації зі споживачами продуктів моди. Для цього дизайнери використовують різноманітне експозиційне обладнання, серед якого манекен є найцікавішим і найменш вивченим. Вказане підкреслює актуальність теми дослідження. Результати наукової розвідки, безумовно, набувають значущості для плідного розвитку цієї сфери креативної творчості та дизайн-практик сучасності. Об’єктом дослідження визначено експозиції вітрин для демонстрації продуктів індустрії моди в ретроспективі їх розвитку. Предмет дослідження становлять еволюційні зміни дизайну манекенів, їх формоутворення, як спеціального обладнання та невід’ємного елементу експозиційного середовища вітрин. Ключові слова: візуальна культура, дизайн-практики, візуальний мерчандайзинг, вітриністика, комунікація в індустрії моди, ідентифікація бренду, дизайн-об’єкт, формоутворення, стилізована фігура, арт-об’єкт середовищного дизайну.
2024-03-15
2024-04-04
Оновлено: 2025-12-07
Збереження набору наукових даних відбувається в два етапи:
1.) Створення набору даних
Введіть назву набору, короткий опис набору (анотацію) та натисніть кнопку «Створити набір». Після цього автоматично буде створено чернетку набору даних, яку Ви можете зберігати для подальшої роботи з набором. Система перенаправить Вас на сторінку «Інформація про набір даних».
2.) Заповнення даних
На сторінці «Інформація про набір даних» Вам необхідно заповнити всі поля щодо набору даних і завантажити файли.
Зверніть увагу! Кожен файл завантажується окремо. Це зроблено для стабільної роботи системи.
Після того як Ви заповнили інформацію про набір наукових даних та додали необхідні файли, Ви можете зберегти чернетку або відправити дані в систему.
Зверніть увагу! Якщо дані відправлені Ви не можете їх змінювати.
Чернетки необхідні для зберігання набору даних і його редагування до моменту відправки.
Всі акаунти на сайті НРАТ проходять стандартну процедуру реєстрації і є верифікованими. Однак для того, щоб отримати додаткові можливості, такі як публікація відкритих рецензій на академічні тексти, необхідна верифікація за афіліацією.
В особистому кабінеті відображається поточний статус верифікації за афіліацією.
Щоб отримати статус «верифікований», необхідно змінити основну адресу електронної пошти на корпоративну, яка прив’язана до наукової установи або закладу освіти.
Наприклад: user@ukrintei.ua, user@nas.gov.ua
Для завершення процесу верифікації за афіліацією необхідно заповнити інформацію про себе в персональному кабінеті.
Обов’язковими є такі поля:
– ім’я,
– прізвище,
– науковий ступінь,
– вчене звання.
Всі інші поля є необов’язковими, але бажано їх заповнювати.
Після підтвердження корпоративної електронної скриньки та заповнення обов’язкових полів ваш акаунт буде автоматично верифіковано за афіліацією.
Якщо статус верифікаціїї не змінився одразу, спробуйте перезавантажити сторінку.
Якщо ваша електронна адреса є корпоративною і всі обов’язкові поля заповнені, але акаунт не має позначки верифікації, вам необхідно написати нам на електронну скриньку NRAT@ukrintei.ua. Після перевірки ми додамо вашу адресу в базу даних, і ваш акаунт буде верифіковано.
Після проходження процедури верифікації за афіліацією Ви можете змінити основну адресу електронної скриньки на зручну для вас, не втративши при цьому статусу верифікації.
Проходити верифікацію за афіліацією необхідно лише один раз.
* Ми використовуємо корпоративні адреси з Єдиної державної бази з питань освіти та Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави
Для пошуку новин, опублікованих на офіційному вебпорталі НРАТ у розділі «Новини» необхідно ввести у пошукове поле одне слово, декілька слів або точну фразу. Окремі слова розділяються проміжками.
Пошук виконується всюди – як у назві, так і у тексті новини.
Для отримання більш повного результату рекомендується використовувати основу слів (частини слів без закінчення).
При використанні для пошуку декількох слів вони поєднуються одним з логічних способів, описаних нижче.
За замовчуванням встановлено логічний сполучник “та”. У такому випадку результати пошуку будуть охоплювати усі публікації новин, де є вказані слова, навіть якщо вони розташовані окремо одне від одного і знаходяться у різних частинах тексту.
Приклад. Пошукова фраза: звіт ОЕСР. Результат пошуку: всі новини, які містять слово «звіт» та слово «оеср» як разом, так і окремо в тексті і в назві.
Якщо словосполучення чи фразу взяти у лапки (“), то результати будуть містити усі публікації, де зустрічається саме це словосполучення або фраза.
Приклад. Пошукова фраза: «звіт ОЕСР». Результат пошуку: всі новини, які містять точну фразу «звіт оеср».
Якщо Вам відома дата публікації новини або цікавить певний проміжок часу, в який вони були опубліковані на сайті, можна обрати таку дату чи інтервал дат у додатковому полі, що має вигляд календаря. Напис дати здійснюється у форматі рік-місяць-день і підтверджується натисканням на відповідну дату у випадаючому полі календаря. Можна вписувати дату або обирати, гортаючи сторінки календаря за місяцями та роками. За замовчуванням інтервал починається з більш давньої дати (2018-01-23) та завершується поточною.
Також Ви можете використовувати один або декілька хештегів, які розташовані під полем пошуку у правій частині екрану сторінки «Новин».
Зверніть увагу: пошук академічних текстів проводиться в окремому пошуковому вікні за посиланням https://nrat.ukrintei.ua/searchdb/