18 листопада 2021 року Верховна Рада в цілому прийняла законопроєкт «Про публічні електронні реєстри».

Це рішення дозволить покращити стан державних реєстрів в Україні та оптимізувати наявні реєстри, зробити їх ефективними, а дані в них – якісними. Прийняття документу є наступним кроком до запровадження режиму «без паперів».

На сьогодні в Україні функціонує понад 350 державних реєстрів, але немає єдиних правил і стандартів для їх створення й функціонування. Інформація в них дублюється й не оновлюється. Деякі існують у вигляді Excel-таблиць або в гугл-документах.

Законопроєкт запроваджує поняття «базові реєстри», котрі будуть містити основну інформацію про українців. Реєстри будуть поєднані між собою за допомогою системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». У результаті це дозволить зробити держпослуги ефективними та максимально їх автоматизувати.

Крім того, законопроєкт вводить поняття адміністраторів і технічних адміністраторів держреєстрів. Це дозволить ефективно використовувати наявні в державі ресурси команд розробки та підтримки реєстрів і підвищити ефективність використання державних коштів.

Детальніше: https://bit.ly/3282Xbs, https://bit.ly/3qUnScv

Фото: Мінцифра

Ухвалено законопроєкт про держреєстри
2021-11-19
Поширити