
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності опубліковано рекомендації з підвищення академічної доброчесності.
Ключовими автори публікації вважають наступні кроки. Розвиток інституцій (формування відповідного комітету, який включає представників студентів, викладачів і персоналу); проведення діагностики (визначення стану академічної доброчесності шляхом опитування McCabe/ICAI); використання ефективної системи оцінювання академічної доброчесності (AIRS); систематизацію та поширення інформації про випадки академічної неправомірної поведінки і найкращі практики забезпечення доброчесності; формування надійної політики академічної доброчесності; активне залучення студентів до поширення у своєму середовищі політики доброчесності; заохочення викладачів до послідовного просування академічної доброчесності в освітньому процесі; підтримки та заохочення доброчесності (не лише звертати увагу на порушення й відповідним чином реагувати на них, але й відзначати тих, хто підтримує і демонструє доброчесну поведінку); міждисциплінарний підхід; використання платформ для підвищення обізнаності про академічну доброчесність, навчання студентів і викладачів правилам і процедурам, допомагати викладачам навчати студентів академічній доброчесності, попереджати студентів про ризик шахрайства за контрактом і навіть відповідати на їхні запитання.
Детальніше: https://bit.ly/3FXNNWB, https://bit.ly/3C3N7O6, https://bit.ly/3WEl4wY, https://bit.ly/3I4GjUg