Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Використання даних процесу у масштабних освітніх оцінках» із серії «Робочі документи OECР з освіти».

У ньому наголошується, що цифровий перехід відкрив багато нових можливостей удосконалення освітнього тестування завдяки використанню технологій масштабних оцінок. Йдеться, зокрема, про збір та використання на регулярній основі та у великих масштабах даних журналів з даними щодо процесу тестування. Ці дані вже давно визнані експертною спільнотою цінним джерелом інформації, проте наразі вони використовуються упродовж всього циклу оцінювання для різних цілей. Дані спеціальним чином збираються і є джерелом інформації при формуванні масштабних стандартизованих оцінок. Відбувається перехід від розгляду їх в якості «побічного продукту» цифрового оцінювання до використання «за попереднім задумом», – для більш точного розуміння продуктивності та залученості тих, кого тестують. Такий підхід надає значні переваги, але разом із тим, вимагає спеціальних методів перевірки для гарантування надійності висновків.

Детальніше: https://bit.ly/3HJmC2H, https://bit.ly/3JRrIN1, https://doi.org/10.1787/5d9009ff-en

OECР: ВИКОРИСТАННЯ ДАНИХ СТОСОВНО ПРОЦЕСІВ ПРИ МАСШТАБНОМУ ОЦІНЮВАННІ У СФЕРІ ОСВІТИ
2023-02-08
Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *