
15 вересня 2025 року у змішаному форматі стартує інтенсивний курс з креативного маркетингу у продуктовому ІТ-бізнесі «Creative Marketing Crash Course».
Захід покликаний доповнити університетські знання студентів і надати їм можливість застосувати ці знання на практиці під час роботи з реальними завданнями продуктових ІТ-команд. Програма поєднує теоретичне навчання та роботу над практичними бізнес-кейсами. Програма складається з 4 модулів: «Інтро в продуктове IT», «Основи маркетингу», «Інструменти для креативу» та «Креатив». Слухачі під час навчання зможуть краще зрозуміти, як у маркетингу поєднуються креативність, аналітика та бізнес-цілі і як це впливає на створення ефективних рекламних рішень.
Детальніше: https://qrpage.net/qr/sqfAT, https://qrpage.net/qr/0XmxR, https://t.me/navchai_smilyvo/399
Фото: скріншот
#НРАТ_НауковіЗаходи