Search results found:

posts - 3473

pages - 348

ONLINE MENTOR

ONLINE MENTOR

Міністерство освіти і науки України спільно з Українським фондом стартапів запускають програму «Online Mentor», призначену для відпрацювання нових ідей та підготовки їх до акселерації.

Міністерство освіти і науки України спільно з Українським фондом стартапів запускають програму «Online Mentor», призначену для відпрацювання нових ідей та підготовки їх до акселерації.

У рамках програми відбуватимуться щоденні лекції, слухачі яких отримають навчальні матеріали та практичні завдання для виконання у зручний час. Вони стосуватимуться огляду стартап-екосистеми України; створення та ведення інноваційного бізнесу; можливостей для комерціалізації інноваційних ідей/наукоємних рішень; підготовки до участі у майбутніх профільних заходах та конкурсах для залучення фінансування, пошуку інвесторів, розвитку стартапу. Це допоможе розробникам структурувати свою ідею та вийти на передакселераційну стадію, зробити перші кроки у побудові стартапу. Програма буде корисна авторам інноваційних рішень, розробникам технологічних продуктів, які прагнуть набути нового досвіду, знань та навичок у провідних сферах діяльності стартапів.

Детальніше: https://bit.ly/3UQGTIn, https://bit.ly/3O5xR8n, https://bit.ly/3g0n3fd

2022-11-15
Share
СУЧАСНА ТЕОРІЯ ФУНКЦІЙ

СУЧАСНА ТЕОРІЯ ФУНКЦІЙ

21 листопада 2022 року відбудеться перший вебінар з циклу «Сучасна теорія функцій та відображень і її застосування», присвячений міжнародному року фундаментальних наук для сталого розвитку.

21 листопада 2022 року відбудеться перший вебінар з циклу «Сучасна теорія функцій та відображень і її застосування», присвячений міжнародному року фундаментальних наук для сталого розвитку.

Під час заходу обговорюватиметься задача Діріхле з довільними вимірними (відносно натурального параметра) граничними даними для квазілінійних рівнянь Пуассона у довільних жорданових областях із спрямлюваними границями. Організатор – Інститут прикладної математики і механіки НАН України.

Детальніше: https://iamm.in.ua/?cat=4, https://bit.ly/3NZxSe3, https://bit.ly/3TyvBrb

2022-11-15
Share
ЗВІТ ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ ТА ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ЗВІТ ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ ТА ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відповідальний бізнес проводить комплексну перевірку угод проектного фінансування та фінансування активів» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відповідальний бізнес проводить комплексну перевірку угод проектного фінансування та фінансування активів» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

У ньому наведені принципи, якими керуються фінансові установи при проведенні перевірок з виявлення екологічних та соціальних ризиків проектів та активів. Фінансові установи все частіше здійснюють фінансування проектів, інфраструктури та інших активів, які допоможуть досягти соціальних цілей та Цілей сталого розвитку. Запровадження відповідальної ділової поведінки в усіх ланцюжках створення вартості може допомогти зробити внесок у досягнення зазначених цілей. Документ наслідує Посібник ОЕСР для багатонаціональних підприємств щодо комплексної перевірки RBC у контексті операцій із проектного фінансування та фінансування активів. У ньому представлені практичні рекомендації щодо ключових аспектів RBC, включаючи питання взаємодії з зацікавленими сторонами, управління конфіденційністю клієнтів тощо.

Детальніше: https://bit.ly/3WRujul, https://bit.ly/3DXuYSA, https://doi.org/10.1787/952805e9-en

2022-11-15
Share
МІКРОКВАЛІФІКАЦІЇ

МІКРОКВАЛІФІКАЦІЇ

На сторінці блогу CourseLoop опублікована стаття Еллен Онг «Мікрокваліфікації: можливості для студентів та закладів вищої освіти».

На сторінці блогу CourseLoop опублікована стаття Еллен Онг «Мікрокваліфікації: можливості для студентів та закладів вищої освіти».

Відправною точкою для роздумів автора стала швидкість цифрової трансформації, яка суттєво впливає на те, як саме різні підприємства і галузі підходять до вимог стосовно навичок співробітників. Люди повинні бути у курсі нових технологій і методів та мати навички, які дозволять їм бути конкурентоспроможними на ринку праці. Традиційна система освіти є основною для студентів, саме в університетах в першу чергу вони отримують необхідні їм навички. Але значна тривалість та специфічна організація навчання при здобутті ступенів означає, що деякі технічні компетенції, отримані учнями, стають неактуальними. Мікрокваліфікації надають студентам можливість підтримувати індивідуальне навчання упродовж життя, а закладам вищої освіти – запроваджувати нововведення та розширювати свої пропозиції, щоб залишатись актуальними у контексті мінливого ринку праці. Автор наголошує на важливості мікрокваліфікацій, які є гнучкими та вимагають короткого часу на опанування. Разом із тим, університети мають застосовувати ті ж самі принципи забезпечення якості освітнього процесу, що й для традиційних ступенів.

Детальніше: https://bit.ly/3G6dJRI, https://bit.ly/3fRTn3K

2022-11-14
Share
СПІВРОБІТНИЦТВО З BENTHAM SCIENCE

СПІВРОБІТНИЦТВО З BENTHAM SCIENCE

На полях міжнародної конференції «Відкрита наука та інновації в Україні 2022» відбулась зустріч представників Міністерства освіти і науки України та видавничого дому Bentham Science.

На полях міжнародної конференції «Відкрита наука та інновації в Україні 2022» відбулась зустріч представників Міністерства освіти і науки України та видавничого дому Bentham Science.

Було досягнуто домовленість про відкриття з боку Bentham Science для українських учених можливості безкоштовно публікуватися у журналах компанії, що зафіксовано у меморандумі про співпрацю. Також Bentham Science надалі сприятиме організації конференцій, семінарів та вебінарів в Україні, підтримуватиме заходи з обміну досвідом, допомагатиме розвивати систему аналітичного супроводження видавничої діяльності установ, підпорядкованих МОН. Повноваження щодо реалізації положень зазначеного Меморандуму з української сторони покладено на ДНТБ. Bentham Science – видавець рецензованої наукової літератури з фармакології, медицини, технічних та суспільних наук. Наразі Bentham Science видає понад 130 наукових рецензованих журналів, переважна більшість яких індексуються провідними бібліографічними базами даних. Безкоштовний тестовий доступ до електронних ресурсів видавництва Bentham Science надано закладам вищої освіти та науковим установам України з 15 вересня 2021 року до 31 грудня 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3hAnmhm, https://bit.ly/3WSiLao

2022-11-14
Share
ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE

ВЕБІНАР ВІД CLARIVATE

14 листопада відбудеться вебінар «Відкрийте для себе нові глобальні дослідження: Emerging Sources Citation Index (ESCI)».

14 листопада відбудеться вебінар «Відкрийте для себе нові глобальні дослідження: Emerging Sources Citation Index (ESCI)».

Під час заходу розглядатиметься контент ESCI для європейських університетів і дослідницьких організацій, – зміст, показники оцінювання досліджень, індекс цитування нових джерел. Останній охоплює 8100 журналів, які пройшли відбір редакційною командою WoS та підтримують нові напрямки досліджень у дисциплінах, що розвиваються. Він містить дані про публікації та цитування з 2005 по 2017 рік, включаючи понад 2,6 млн записів про публікації з 200 країн і регіонів. Організатор – Clarivate.

Детальніше: https://bit.ly/3X24qbw, https://bit.ly/3TvWI6n

2022-11-14
Share
OPEN DATA SERVICES SUPPORT

OPEN DATA SERVICES SUPPORT

Мінцифри за підтримки USAID, проєкту TAPAS «Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах» і Фонду Східна Європа інформує про конкурс грантів «Open Data Services Support» для підтримки проєктів для відновлення України.

Мінцифри за підтримки USAID, проєкту TAPAS «Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах» і Фонду Східна Європа інформує про конкурс грантів «Open Data Services Support» для підтримки проєктів для відновлення України.

Конкурс покликаний підвищити рівень використання відкритих даних для створення нових і підтримки наявних цифрових інструментів (чатботів, застосунків тощо) для перевірки бізнес-партнерів, законності будівництва, використання публічних коштів, розподілу лікарських засобів тощо. Тематична спрямованість конкурсних проєктів: протидія корупції; соціальна підтримка; підвищення ефективності та прозорості роботи органів влади; подолання негативних наслідків війни. За результатами конкурсу будуть відібрані чотири команди, кожна з яких отримає грант у сумі 1 млн грн на реалізацію свого проєкту. Подати заявку на участь можна до 28 листопада 2022 року.

Детальніше: https://bit.ly/3g0Q4aq, https://odss.data.gov.ua/

2022-11-14
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВІДКРИТТЯ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ОСВІТУ ТА НАУКУ

ЗВІТ ОЕСР: ВІДКРИТТЯ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ОСВІТУ ТА НАУКУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відкриття знань через освіту та науку» із серії «Освітні центри ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відкриття знань через освіту та науку» із серії «Освітні центри ОЕСР».

У ньому наголошується, відкритість завжди була в основі науки та освіти, адже їхня мета – генерувати знання та робити їх доступними для якомога більшої кількості людей. Безпрецедентні можливості, які надають цифрові технології, створюють додаткові засоби досягнення цієї місії. Знання є рушійною силою економічного, соціального та культурного прогресу. Академічні установи забезпечують залучення дослідників, учнів, викладачів та суспільства в цілому до виробництва, обміну, використання й адаптації знань задля загального блага. У документі наводяться результати дослідження щодо відкритої науки та відкритої освіти і визначаються питання для подальшого вивчення. Зокрема, йдеться про гібридне викладання та навчання, які поєднують віртуальну та фізичну діяльність як специфічну організацію простору, часу, змісту та технологій, яку можна адаптувати для підтримки персоналізованого навчання, кращого поєднання формального, неформального та інформального навчання. Більша гнучкість в освіті допомагає викладачам задовольнити конкретні потреби учнів, розвивати їх сильні навички, знаходити компроміси між онлайнм та офлайном, автономією та підтримкою. Також обговорюється, які заходи, партнерства та послуги у громаді (наприклад, забезпечення ресурсами, спілкування з сім’ями та громадами, консультаційні послуги) можуть допомогти навчальним закладам краще підтримувати навчання через співпрацю та знання.

Детальніше: https://bit.ly/3UmBr0f, https://bit.ly/3NQwhXI, https://doi.org/10.1787/024062b6-en

2022-11-14
Share
КАНАДСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ НАУКОВЕ ПАРТНЕРСТВО

КАНАДСЬКО-УКРАЇНСЬКЕ НАУКОВЕ ПАРТНЕРСТВО

Міністерство природних ресурсів Канади (NRCan) заснувало «Канадсько-українське наукове партнерство» для підтримки українських вчених.

Міністерство природних ресурсів Канади (NRCan) заснувало «Канадсько-українське наукове партнерство» для підтримки українських вчених.

Ініціатива покликана у короткостроковій перспективі допомогти вченим з України, надавши їм можливість працевлаштування у Канаді, а у середньостроковій та довгостроковій перспективі відновити український науковий потенціал за одночасного зміцнення канадсько-українського наукового співробітництва у галузі використання природних ресурсів. Партнерство розраховане на переміщених осіб (вчених, аспірантів, профільних фахівців), навички та знання яких відповідають вимогам щодо вакансій у NRCan і партнерів.

Детальніше: https://bit.ly/3UMSSab, https://bit.ly/3tjl6gX, https://bit.ly/3UJ9ZcJ, https://bit.ly/3TqGefZ, https://bit.ly/3A5raNL

2022-11-14
Share